IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Boikot Restoran Mamak....Forever...!!!!

>> Monday, December 27, 2010

TEMERLOH 26 Dis. – Kira-kira 1,300 restoran mamak di Selangor akan terus mempamerkan lambang gagasan 1Malaysia di premis masing-masing walaupun dilarang oleh kerajaan negeri itu.

Timbalan Presiden Kongres India Muslim (Kimma), Mohammed Mosin Abdul Razak menegaskan, pengharaman lambang 1Malaysia di Selangor adalah bermotif politik sama sekali kerana konsep yang diperkenalkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak itu bertujuan meningkatkan lagi perpaduan di kalangan rakyat berbilang kaum. – Pencacai Celaka
Perghhhh.... ada 1.300 restoran mamak di Selangor...????

Di Penang...??? di Kedah...??? Di lain-lain negeri... ada berapa banyak pulak...???

Patut laaa... puak2 mandeliar eeee... eeee.... besar kepala sekarang nih.... diorang punya kurang ajar terlampau-lampau sekarang nih.... pundek2 nih punya bodek macam sial..... wa cakap luuuu....

Gua rasa Kerajaan Negeri Selangor dah boleh hentikan pemberian lesen berniaga kepada restoran2 mamak di Selangor, bagi peluang kepada restoran2 melayu dan rakyat tempatan.

Dah tu... pulak orang2 melayu, mesti ada satu kempen boikot semua restoran2 mamak.... biar diorang bankrap tak boleh berniaga, cepat sikit balik India daripada buat menyemak kat malaysia nih.... lagi berita keji pasal gang mendeliar nih....
Persatuan Pengusaha Restoran Muslim Malaysia (Presma) mahu menaikkan harga semua makanan dan minuman yang dijual disemua restoran ahli persatuan itu mulai awal tahun depan. - Kosmo
So... tak gheti2 lagi ke....??? Pi mampuslah dengan desakan diorang... boikot...boikot...boikot...

Gua rasa gua sekeluarga takan mampus kot... kalau tak makan di restoran mamak nih....

p/s: angin malam tadi belum habis beb.... tapi boikot tetap boikot... forever....!!!!

24 IkutSukaLu...::

kakcik Monday, December 27, 2010 10:36:00 AM  

Kakcik singgah ke resroran mamak kalau dah terpaksa je... Kadang2 'geli' juga...

baginda® Monday, December 27, 2010 10:45:00 AM  

kene wat pogram langgar kedai mamak.... kedai mamak roti penuh bulu tangan.... wahahaha sape dah makan nasib lah...

Pak Oncu Monday, December 27, 2010 10:52:00 AM  
This comment has been removed by the author.
Pak Oncu Monday, December 27, 2010 10:53:00 AM  

mana mana manusia yg datang dari benua sanun sikit aja yg kita boleh caya !!!!!! itu lah sebab nya nabi saw suruh kito belajar hingga ke china bukan india hahahhahahahhaha!! ado kodai hindu yg berselindung di dalam kain mamak,, hakikat nya kodai itu 110% kepunyai org org hindu hahahhahahahhaha nasib kau lah ISA !!

AimanIman Monday, December 27, 2010 11:58:00 AM  
This comment has been removed by the author.
Yong Monday, December 27, 2010 11:59:00 AM  

Pekerje demer pulak impot dari wilayah mendeliar gak. Sekarang demer namakan restoran demer kopitiam!!!

AimanIman Monday, December 27, 2010 11:59:00 AM  
This comment has been removed by the author.
Isa Monday, December 27, 2010 12:01:00 PM  

kakcik;

Dengar juga cerita geli2 tu... tapi teh tarik punya pasal tetap setia... hehehe..

Sekarang... insyallah tobat... nak jejak kaki dan bagi duit kat mamak2 nih...

Isa Monday, December 27, 2010 12:02:00 PM  

baginda;

canteeekkk... boikot beramai2, jangan bagi muka kat mamak2 nih..

Isa Monday, December 27, 2010 12:03:00 PM  

Pak Oncu;

Nasib boleh di ubah bro..., so berubah dari fanatik kedai mamak kepada kedai melayu..

Isa Monday, December 27, 2010 12:05:00 PM  

Yong;

Selagi nampak pekerja dan yang jaga kaunter cashier tu... gang mandeliar... saya tetap boikot...

Biar diaorang apa jenis nama kedai pun...

AKUOKU Monday, December 27, 2010 12:07:00 PM  

bro isa,

kedai mamak depan tu banyak pilihan kedai kawan lu tak ada pilihan... ingat kata2 tu dari seorang org bulan.. ha ha ha.. sekarang baru padan muka dia...jangan haraplah undi dari puak ni..

noorafzan Monday, December 27, 2010 1:22:00 PM  

hehe..mmg byk betul restoren mamak skang ni.
bersepah.

omaq,  Monday, December 27, 2010 6:30:00 PM  

lu baru nk boikot ka bro....wa dh lama dah....mmbr ajk masuk kdai mmk bli mineral wtr je mnom...msa bujang2 dlu ja slalu kna nasi kandaq line clea pnang...

Isa Monday, December 27, 2010 9:42:00 PM  

AkuOku;

hehehe... orang bulan dgn mamak serasi bro... tapi orang bulan sentiasa bermimpi...

Isa Monday, December 27, 2010 9:43:00 PM  

brutalsolo;

weiiii... lu macam ada pengalaman jer.... kah..kah..kah...

Isa Monday, December 27, 2010 9:44:00 PM  

noorafzan;

silap kerajaan gak.... asal masyukkkk... diluluskan jer...

Isa Monday, December 27, 2010 9:45:00 PM  

omaq;

gua baru nak sedar pasal dah banyak kali terkena dengan restoran2 mamak nih... makin lama diorang makin kurang ajar...

melor45 Monday, December 27, 2010 10:58:00 PM  

Banyak restoran mamak yang dah bungkus,tokey lari balik india diburu along.Awas mereka beli ayam mati untuk dijamu kepada pelanggan.

Isa Monday, December 27, 2010 11:25:00 PM  

melor45;

Bab ayam mati tu... gua tak boleh blah beb...

kembang tekak nih... tapi tak mustahilkan...

Anonymous,  Tuesday, December 28, 2010 1:41:00 AM  

ko bantai saja mamak tu memang kaki putar jubuq busuk hati takpe jgn busuk badan,nak muntah gua masuk restoran mamak,harap2 bro/mcik kita ikut boikot...kalau tak hancur melayu diputar mamak ni lagi satu suka hidang 2nd punye dal,ni buat tandas fully book

adan Tuesday, December 28, 2010 11:28:00 AM  

nasi goreng ayam mamak RM6.50 beb...
nasi goreng ayam melayu baru rm5.00
bapak mahal makanan restoran mamak ni...

aku pun rasa nak boikot dah..!

sali,  Wednesday, March 16, 2011 11:32:00 AM  

pasal nak boikot ni? wa da 20 thun boikot sjk ngok taukenya wuduk cuci kaki kat sinki dapur restoran .TAHAP kebersihan kedai 2 ni dri dulu pun da serupa rban ayam ,lg la pekerja,nya ngok je da eeee.nak weeeeeeeeeeeeek je! lg cepat lik India gi bagus,

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP