IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Fitnah umnoapco Kantoi Lagi beb...!!!!

>> Friday, December 03, 2010

Kah..kah..kah...

Kisah Adun Selinsing yang di tangkap khalwat dam kabin keretapi rupanya cerita tahun 2002, lu orang boleh baca di blog ini.

Kita semua maklum setiap hari ramai pembaca/pelayar Blog dan FB, mereka akan membaca blog/FB Pakatan Rakyat dan umnoapco. Apabila timbul sesuatu isu seperti ini sudah pasti akan timbul kekeliruan dan mengoyah keyakinan. Dan jangan lupa... kebanyakkannya pelayar ini merupakan generasi baru dan berada di atas pagar.

Bak kata Baginda Reformasi (klik), dalam 100 pembaca sudah tentu 50 pembaca akan menolak fitnah umnoapco ini, manakala lagi 50 pembaca berkemungkinan percaya atau mungkin separuh daripadanya antara percaya atau tidak.

Bagi gua pula... kalau boleh dengan penafian dan kesahihan perkara sebenar, kita boleh membuatkan kesemua 100 pembaca tersebut menolak dakyah fitnah dari puak2 umnoapco yahudi laknatullah ini dan terbukti apa saja bahan dan isu yang di bawa oleh puak2 umnoapco ini adalah fitnah semata2, penipuan yang di warisi dan di ajar oleh pemimpin mereka sendiri, iaitu penyangak dan penyamun wang rakyat.

Itu objektif sebenar gua... membawakan isu menuntut penafian berkaitan Adun Selinsing. Gua harap pembaca/pelayar blog sudah mendapat penjelasan yang betul dalam isu ini, jadi apabila membaca blog2 atau FB umnoapco, buatlah rujukan terlebih dahulu sebelum mempercayainya... sebab kebanyakkan diorang tu blogger berbayar yang di BTN kan untuk main gasing memburukkan Pakatan Rakyat.

Lainlah kalau kisah orang nombor satu Air Selangor yang dikatakan ada skandal dengan bini orang, hahahaha..... memang ada dokumen, audio dan visualnya pada kami... bukti semuanya lengkap jika di cabar oleh mana2 pihak sekalipun.

Tak macam fitnah atau cerita bohong puak2 umnoapco, bawa cerita tapi takda bukti.... kah..kah..kah... yang diorang tau nak perbodohkan rakyat/pembaca...

Apasal jahat sangat perangai puak2 umnoapco nih....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP