IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

First Lady Died : Jangan Ambil Kisah... hahahaha...

>> Wednesday, December 15, 2010


Bagi rakyat yang mempunyai akal yang waras, dapat menilai antara kebenaran ataupun keburukan sudah tentu dapat melihat tidak seimbangan pemberitaan dan laporan berat sebelah.

Seperti pendedahan wikileak contohnya, di mana cerita Anwar Ibrahim dan Najib Razak di dedahkan oleh Singapura dan Australia. Yang gua menyampahnya ialah kisah Anwar Ibrahim di jaja sepuas-puasnya sampai tak cukup ruang akhbar.... sikit punya gila ke.. akhbar pencacai Keraaaaajaan Barisan Nasional nih....

Tapi..... bila dengan pendedahan ke atas Najib Razak berkaitan Kapal Selam dan Altantuya, boleh di putar belitkan dan kurang publisiti yang diberikan. Apatah lagi si Najib Razak sendiri boleh katakan "Jangan ambil kisah dengan pendedahan Wikileaks itu"....


First Lady

Perghhhh.... kena kat orang lain sibuk sangat..., kena kat batang peliaq sendiri... jangan ambil kisah... mangkok ayun punya Perdana Menteri. Sementelah itu.... puak2 pencacai umnoapco yahudi laknatullah pun turut sama melalak ikut saranan Presiden/Perdana Menteri diorang, macam lembu jugak..... oopppsss... sememangnya lembu....

Kesimpulannya..., dari senario tersebut rakyat boleh menilaikan betapa jijik dan kotornya pentadbiran Keraaaajaan Barisan Nasional dalam menyampaikan berita kepada rakyat, tak kisahlah samada cerita Najib dan Anwar ini betul atau salah... (itu bab lain), tetapi penyampaian berita yang menonjolkan keburukkan lawan disensasikan, padahal keburukkan pemimpin sendiri "Jangan Ambil Kisah"... macam sial jer... wa cakap lu...

So... sudah sampai masanya untuk perubahan kerajaan... kita tak perlukan Kerajaaaaan Barisan Nasional lagi. Walau kita dah tahu selama ini... itulah cara gerak kerja mereka, tetapi jika tidak di tentang...  mereka akan jadi semakin seronok memperbodohkan rakyat bagi mengekalkan kuasa mereka...

Mari kita jahanamkan keraaaaajaan barisan nasional dalam PRU-13 nanti....

3 IkutSukaLu...::

tukang kata,  Wednesday, December 15, 2010 5:12:00 PM  

sekarang bikin jahat tarak paa nanti mau mati punya jam taubat la kalau cakap sama ini gang ketuanan melayu semua mesti ada setuju punya contoh sudah ada itu ayer taruk sama minyak mana mau bole join lain la itu gula,air sama colouring join satu kali sudah jadi sirap laa

otaklunyai Wednesday, December 15, 2010 5:24:00 PM  

Sedar tak sedar ini merupakan bala fitnah dari Allah kepada sekelian umat di Malaysia. Habis semua orang yang mumaiyiz terpalit dengan dosa fitnah ini sekiranya kita tidak membenci dalam hati (selemah2 Iman).

Panduannya cukup senang, ambil Al-Quran dan Hadith sebagai panduan apabila menghukum. Itu saja yang Allah S.W.T suruh. Tapi tak nak ikut... nah bala sampai.

Tak pasal2 makcik pakcik yang umur dah dekat nak pencen dari dunia ini, yang tak tahu menahu, yang tak ada apa2 kepentingan dok mengumpul dosa hari2 sebab hari2 baca akhbar2 yang membawa fitnah dan menonton rangkaian TV yang melaporkan fitnah... Nauzubillah hi minzalik... Sedar tak nih...

Syukurlah, bukan nak neninggi diri tapi aku amat bersyukur kerana diberi kekuatan oleh Allah S.W.T untuk memboikot kesemuanya ini sejak tahun 1988 sedangkan sebelum itu aku dan keluarga aku adalah penyokong dan pemegang jawatan dalam umgok laknat... Syukur Alhamdulillah...

semoga kita semua diselamatkan oleh Allah S.W.T dari fitnah2 ini... berdoalah...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP