IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Di Mana Jebat...!!!!

>> Saturday, December 04, 2010

Sori.. gua malas nak buat research pasal Proton nih... dan gua tak pasti samada keluaran terbaru ini 4 bersaudara atau 5 bersaudara. Capaian gua setakat ini hanya 4 bersaudara... maka timbul persoalan....

Kereta Proton 4 Bersaudara… Tuah, Lekir, Kasturi dan Lekiu.. di mana JEBAT...???

Ada yang mengatakan Jebat ke bilik air melepaskan hajat, sebab tak tahan lihat minah yang baik punyeaaaa... "posing" maut dengan si Tuah... hahaha...





Tanpa Jebat... mereka tidak akan lengkap... Jebat bukan penderhaka... tetapi adalah pejuang KEADILAN sebenar.... kesian Hang Jebat… demi kesetiaan kepada sahabat jasa beliau tidak dipandang Sultan Melaka..!!!

Gua yakin ini semua hasil hasutan GAPS dan puak2 umnoapco yahudi laknatullah.... yang menyuruh Sultan menarik balik gelaran Jebat dengan penyerahan memorandum 30 penyelewengan Hang Jebat selama 2 tahun ini hahahahaaaaa....

Itulah doktrinisasi "Ketuanan Melayu" kepada melayu2 spesies bangang sejak dulu, kini dan selamanya... "sesiapa yang menentang perjuangan menegakkan Keadilan akan dianggap sebagai penderhaka atau pengkhianat bangsa.

Samalah seperti pejuang2 yang menentang penjajah British "The GodFather for Ketuanan Melayu" seperti Tok Janggut, Dato Bahaman, Mat Kilau, Dato Maharaja Lela dan ramai lagi... mereka di anggap sebagai pengkhianat dan penganas oleh British.

So... sebagai anak didik British... dan dengan punahsihat Apco, mestilah terikut juga kan....

Akhirnya gua jumpa jugak Jebat kat blogg "Ketuanan Melayu" hahahaha... marah Ketuanan Melayu pasal gua bergurau sengal dengan 5 Pahlawan... muakakakakakakaka....

 
Ingat Proton... Ingat Mamak Mandeliar.... gua jumpa Jebat kat Permatang Pauh beb... jauh betul si Jebat ni merayau.... tapi betulkah itu Jebat... kenapa sahabat yang lain2 ada pakai tandanama (NameTag).. kenapa Jebat takda tandanama..... hahaha...

Diskriminasi... diskriminasi....  ngeeeee....

9 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Saturday, December 04, 2010 2:41:00 AM  

Salam bro..lu jangan jadi jumud sangat sampaikan nama kereta pun lu nak buat isu...Hahahaha...

Baik lu meranjau sekejap masuk blog gua dan lu akan jumpa si JEBAT yang lu cari-cari tu.. Ok bro...

Unknown Saturday, December 04, 2010 2:59:00 AM  

Dr. M? Yeah right! Proton - This must be 1 of his better jobs - Thanks! But, don't be too blind to see his undoing too. Fair enough!

Tuah pun ada silap besar, saja orang kita ni tak mau tahu/cari fakta. Yang jahat dikatakan Jebat walau banyak jugak jasa dia. 2 2 pun hebat. End of!

ISA Saturday, December 04, 2010 3:03:00 AM  

MPP;

Lu dah capai tahap Sengal ke..??? gua dah bagi penerangan kat awal intro.. tak paham ke...???

Anonymous,  Saturday, December 04, 2010 3:35:00 AM  

Hahaha...sorilah bro..sebenarnya gua malas nak baca blog politik puak khawarij ni..gua baca tajuk dengan tengok gambar je broo.. kalau APCO tahu gua meranjau dalam blog Khawarij...,susah gua...

Tapi ok lah lu dah taruk gambar JEBAT tu..baru complete 5 bersaudara...nanti lu jangan lupa ucap thanks kat mamak madey ye.. Hahahaha...

ISA Saturday, December 04, 2010 3:56:00 AM  

MPP;

Lu paham ke apa itu khawarij..??? antara puak khawarij dengan puak yang engkar perintah Allah mana yang lebih mudharat bro...???

Ishhh.. gua tak pernah pakai proton, apa barang nak ucap TQ kat mamak kerala tu...

ISA Saturday, December 04, 2010 3:57:00 AM  

Hanz;

Bezanya sorang telan pil wala... sorang lagi tidak... hahaha...

warta 365,  Saturday, December 04, 2010 6:57:00 AM  

salam bodek 1rosmoh


WAT DER CRAP OF THIS BRO @ sampah apow nih bro,

Hang Seng, Hang Buah tadak ka bro?

Anonymous,  Saturday, December 04, 2010 7:30:00 AM  

Sabahal khair

Itu lah bro, inilah akibatnya undi ameno

HIKMAH MINYAK NAIK

Anonymous,  Saturday, December 04, 2010 1:32:00 PM  

hang nadim tk de plak..???hang nadim la paling bijak dari 5 ekok laksamana ni..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP