IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Desak Datuk Seri Utama Rais Yatim Letak Jawatan.

>> Friday, December 31, 2010

Apalah lu orang pergi padamkan mata minah ni.... buta la dia, tak cukup sifat tu.... lain kali jangan buat macam tu... kesian kat dia... dah la teraniaya, lagi lu orang penaya kan dia... ishhh...ishhh..ishhh...


Lain kali buat camni... siarkan bagi terang, lu orang tengok mata dia... mata stim kan... hahaha... patut laaaa... si anak yatim tu pun stim beb... mana boleh tahan donggggg....

Gua masih menanti penafian dari Rais Yatim.... diam tanda setuju beb... jika tiada penafian dan keraaaajaan malaysia masih berdiam diri tanpa sebarang tindakan, maka tindakan selanjutnya adalah dengan...

Mendesak Rais Yatim supaya letak jawatan. - sumber Sabahkini

6 IkutSukaLu...::

Waris,  Friday, December 31, 2010 10:25:00 PM  

Sedap-sedap buah utk lepaskan sesak boleh le... he he he...

Isa Friday, December 31, 2010 10:30:00 PM  

Waris;

Jangan nakal2 bro... nanti Pak Lebai marah.. hahaha...

Mrkolumpo Friday, December 31, 2010 10:52:00 PM  

kahkahkahkah
padan la org tua tu terliur
padat dan mantap
kahkahkah

Waris,  Friday, December 31, 2010 11:00:00 PM  

Anak yatim tu tgh sesak waktu kejadian tu kot??? Apa le anak yatim tu. Kalau sesak carilah bini baru. Atau anak yatim mcm mat monggol takut bini?

Anonymous,  Friday, December 31, 2010 11:49:00 PM  

ya yg baiknya mat monggol bkn kaki rogol,sebab sianunya tak naik2,kalau naikpun waa sapu gambir s`wak..cun beb...mengalir air liur mat monggol

Anonymous,  Saturday, January 01, 2011 12:20:00 AM  

Mat sedut,

Selamat tahun baru 2011,
matlamat kita utk jatuhkan kuasa mat moggol. emuga mat bodek beri kerjasama dlm kes tuduhan ni,yg heran nya mat bodek ni dituduh merogol amahnya....senyap ye nak jawab atau feedback,tapi kalau berita sensasi diblog bercelaru cepat2 dia umum kat tv3 suku utk selidik dan tangkap...dasar umnogokkk

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP