IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Cemburu Punya Pasal...!!!!

>> Sunday, December 05, 2010

Kita sering terbaca kisah isteri memotong kemaluan suami, ada yang gam kemaluan suami dan pelbagai style lagi.. puncanya akibat perasaan cemburu.

Itu cerita antara tindakan si isteri kalau dah terlalu cemburu, bagaimana pula tindakan si suami jika terlalu cemburu pula... adakah sekejam si isteri... atau lebih brutal lagi... tengok gambar kat bawah ni...

(Amaran bagi yang ada darah tinggi, kencing manis, jantung lemah dan tak berlubang, gout, nyanyuk dan sebagainya... berhati2... gua tak bertanggung-jawap kalau2 lu orang tumbang)



Cemburu punya pasal... Bakar kemaluan isterinya... baru ada akai kot...???

Bagi gua... ini tindakan kejam jika ianya berpunca dari Cemburu Buta dan tiada bukti yang kukuh. Gua ulangi... jika tiada bukti kukuh... ini suatu perbuatan yang kejam dan si jantan pelaku tersebut hendaklah di rodok lubang jubor dia dengan kayu api dan di bakar...

Sebaliknya..., jika ada bukti yang kukuh si isteri ada hubungan sulit dengan jantan lain, dah tu pulak dah ehem.. ehem.. dengan jantan simpanannya itu... Kalau ikut hukum kepala otak gua... memang patut pun mana2 isteri/pompuan celaka yang gila batang macam tu kena rodok dengan kayu api... lepas tu bakar macam kat dalam gambar tu...

Kalau ikut hukum dalam al-quran (hudud) dah tentu2 kena REJAM dengan batu sampai mati, ikut hukum adat dan tradisi dah pasti kena SULA kan.... (Semerah Padi beb....). Kalau ikut hukum mahkamah kat Malaysia ni.. habis kuat pun kena bayar denda jer... atau penjara bla..bla..bla..., pasal tu tak menjadi iktibar dan pengajaran kepada rakyat...

Kalau lu orang tak caya... pergi tanya Bung Mokhtar.... hahahaha....

(Pembetulan: Ada kesilapan menaip/teknikal berkaitan hukum SULA tadi, sudah diperbetulkan supaya tiada kekeliruan. Terima kasih atas teguran kalian semua. Maaf dan Harap Maklum)

7 IkutSukaLu...::

pakwe Sunday, December 05, 2010 8:51:00 PM  

ada ke hukum sula dalam Islam bro???aku musykil ni..

Isa Sunday, December 05, 2010 8:56:00 PM  

pakwe;

Dalam kurungan (Semerah Padi beb..)

Anonymous,  Sunday, December 05, 2010 9:06:00 PM  

salam.

setahu ak x de hukum sula dlm Islam. yg ada hukum rejam sampai mati utk isteri yg berzina.

PAPAGOMO HARUS DIPERANGI

MOH KEMBARA Monday, December 06, 2010 12:29:00 AM  

Salam Yob, scarrrryyy! Takyah lah tunjuk gambor camni lain kali...dosa, censor sikit, nanti kami berimaginasi.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP