IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bab Makan Pun Lu Orang Nak Pertikaikan...???

>> Monday, December 13, 2010





Apa barang... lu orang nak bandingkan cara Menteri Besar Kelantan dan Ketua Menteri Penang makan beb.... diorang nih mewah beb... kaya raya macam rakyat jugak...

Lu orang tengok TPM makan roti canai jer.... PM dengan laki dia pulak makan gulai kawah jer...., itu lu orang tak tengok lagi PM dan kabinet dapur dia makan nasi dalam talam jer....  memang low profile gilerrrr... wa cakap luuu.....

Bertepatan dengan slogan "Rakyat di Dahulukan, Pencapaian di Utamakan"... hahaha... itulah PM, TPM dan para pemimpin Keraaaajaan Barisan Nasional... diorang kalau bab makan2 nih... setaraf dengan rakyat marhaen... makan kat gerai jer....

Tak macam Pemimpin PR... lu orang tengok tu... Nik Aziz duduk kat meja VVIP... Lim Guan Eng makan kat Hotel mewah... tak caya jugak.. tu bukti bergambar ada tu... gua tak tipu aaarrrrr.... gua tak buat pitnah macam blogger2 umnoapco...

Lu orang nilaikan lah... pemimpin macam mana yang lu orang nak pilih dalam PRU-13 nanti....

1 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Monday, December 13, 2010 10:27:00 PM  

TG nik Aziz dan LGN mana nak sama kan dgn ketuanan UMNgOk........

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP