IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Artis Seksi... Rais Yatim Tegur...

>> Sunday, December 26, 2010

Saya sebagai Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan malam tadi hanya beri fokus kepada mutu filem dan drama dipertandingkan. Saya tidak tumpukan kepada pakaian setiap artis yang hadir.

"Tetapi sekiranya ada keadaan menjolok mata dan tidak menyerikan majlis, Media Prima melalui anak syarikatnya, TV3 perlu nilai semula supaya ia tidak berulang pada anugerah akan datang," katanya.

Setiap manusia ingin maju dalam kehidupan tetapi bukan bererti tamadun terutama sebagai orang Melayu dicabuli oleh kelakuan atau cara berpakaian yang tidak senonoh.

"Siapa makan cili dia akan terasa pedasnya kerana saya dan pihak lain menyatakan pandangan ini dalam konteks sebenar," katanya.

Sumber.

woooiiitttt.. artis2 malaysia.. lu orang jangan bikin gua stim beb., kalau pramugari gua ada di rumah ok jugak., kalau pramugari gua takda rumah macam mana...???? Yang ada bibik gua jer.... takan bak belasah bibik gua beb.... haremmmmmm....!!!!!

Kali ini gua sokong Rais Yatim.... 100% : Artis Malaysia memang teruk....!!!!
Dan Rais Yatim kena tegur jugak sikap Menteri yang lebih teruk dari Artis...
Antara Artis dan Menteri... yang mana lebih teruk perangainya.... hahahaha....

9 IkutSukaLu...::

Yong Sunday, December 26, 2010 2:37:00 PM  

Laaa... bibi pakai 'hairpiece' palsu awat tak tegur?

Anonymous,  Sunday, December 26, 2010 2:38:00 PM  

Aisay orang gaji pun dia balun, inikan artis seksi.

Dia memang suka. Yang tak suka, darling Maznah.

baginda® Sunday, December 26, 2010 3:36:00 PM  

dia kutuk anak muhyidin sebenarnye.. anak muhyidin kan artis yang seksi... kahkahkah tak lama latu.. nanti kene warning la tu.. haha

Pencacai Semalaysia Sunday, December 26, 2010 3:58:00 PM  

anak yatim main tibai belakang...masih tkt dgn byg2 sendiri..kahkahkah

Waris,  Sunday, December 26, 2010 5:00:00 PM  

Kalau bibik pun boleh tibai, artis lagi kelas dr bibik. Dia geram tapi malu tu... Kontrol macho... Kalaulah dpt artis tu, kompon selamat bibik kat rumah... kah kah kah...

Isa Sunday, December 26, 2010 6:40:00 PM  

baginda;

Harussanasini kata jangan buka aib orang... hahaha

Isa Sunday, December 26, 2010 6:41:00 PM  

Pencacai Malaysia;

hahaha... tibai belakang yeaaa...???

Isa Sunday, December 26, 2010 6:42:00 PM  

Waris;

no komen beb... hahaha... nanti Datin Maznah cili mulut kang...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP