IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ada TPM Pun... Bangang...!!!!

>> Wednesday, December 22, 2010


Al-malikul Sembab berfatwa lagi beb....., kali ini fatwa beliau dikeluarkan melalui lubang jubor... sebab otak beliau dah lama lenyap semenjak menjadi TPM.... apa katanya..;
Rakyat jangan mudah terpengaruh dengan tawaran istimewa daripada pakatan pembangkang semata-mata untuk meraih sokongan rakyat.

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin (gambar) berkata, mereka boleh membuat tawaran sebegitu kerana pakatan pembangkang tidak mempunyai pengalaman untuk mengetuai kerajaan di peringkat Pusat.

Sumber SH.
" pakatan pembangkang tidak mempunyai pengalaman mengetuai kerajaan di peringkat pusat"

Apa punya bangang la... TPM nih, sudah tentulah pakatan pembangkang (Pakatan Rakyat) takda pengalaman sebab tak pernah di beri peluang untuk menerajui kerajaan di peringkat pusat, sebab selama 53 tahun ianya di bolot melalui proses pengundian secara kotor dan penipu oleh kerajaan barisan nasional.

Sebab itulah kebangkitan rakyat menentang kerajaan barisan nasional kini kerana mahukan Perubahan Kerajaan dan jika berjaya menumbangkan kerajaan barisan nasional dalam PRU 13 nanti, dan Pakatan Rakyat menjadi Kerajaan Pusat pada masa itu sama-samalah kita lihat hasilnya, samada boleh atau tidak untuk mengetuai kerajaan di peringkat pusat.

Lagipun pemilihan kerajaan pusat ini rakyat yang menentukan.... bukannya TPM atau PM atau pun anjing2 dari barisan nasional yang tentukan. Gua berharap PRU 13 nanti... rakyat akan beri peluang kepada Pakatan Rakyat untuk membuktikan bahawa Pakatan Rakyat juga mampu memerintah Malaysia. Dan nyahkan barisan nasional buat selama-lamanya.

Dan dalam tempoh jangka masa itu..., barulah kita boleh buat perbandingan Kerajaan Pusat yang mana lebih baik... barulah gua boleh bersetuju dengan fatwa TPM yang bangang sekor nih.....

Atau kalau TPM nak tengok sangat samada boleh atau tidak... bubarkanlah Parlimen sekarang ini bagi membuktikan fatwanya itu.

Kesimpulannya:- dari pemahaman bacaan gua dengan fatwa TPM Al-Malikul Sembab ini...., ianya tak ubah selain daripada untuk membodohkan rakyat jer.... kononnya tiada parti lain boleh memerintah malaysia ini selain parti haramjadah umnoapco yahudi laknatullah aka barisan najis nasional.

Contohnya seperti perubahan Kerajaan Negeri2 yang di perintah oleh Pakatan Rakyat sekarang ini. Rakyat sudah mempunyai peluang untuk membuat perbandingan kerajaan mana yang lebih baik.... dan jawapan kepada perbandingan itu akan di ketahui dalam PRU akan datang....

So... TPM Al-malikul Sembab janganlah syok sendiri dan menambahkan kebangangan yang sedia ada.... lain kali sebelum mengeluarkan kenyataan cuba pakai otak/akal bukannya pakai lubang jubor..., apalah malangnya malaysia ini mempunyai TPM sebegini...

5 IkutSukaLu...::

mr edz Wednesday, December 22, 2010 2:53:00 PM  

eh.. kau baru tau ker.. hehehehe.. bukan dia jer aku rasa semua sekali bangang...

Isa Wednesday, December 22, 2010 2:58:00 PM  

mr edz;

standard melayu malaysia tahap "melayu mudah lupa" beb... wajib di peringatkan setiap masa.

tukang kata,  Wednesday, December 22, 2010 4:03:00 PM  

ni bangang tahap hagemaru ni jadi mentri pelajaran tapi cakap sropa buka kelas dalam kelapa sawit tepi skolah... macam ni punya tpm mentri pelajaran makin melayau la bebudak sekolah silap tahun student skolah bunting tu makin tambah ali ketam jugak yang syok....

sudirumusibarat Wednesday, December 22, 2010 7:01:00 PM  

Tawaran Istimewa- tau pun tpm

Pengalaman -jangan risaulah bila dapat taulah PR uruskan!

opisboi Wednesday, December 22, 2010 10:15:00 PM  

" pakatan pembangkang tidak mempunyai pengalaman mengetuai kerajaan di peringkat pusat"
memang PR tak mempunyai pengalaman macam BN dah 50 thn menjahanamkan duit negara....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP