IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ada Getaran Menyentuh Jiwa...???

>> Sunday, December 05, 2010

Dalam hati ada cinta, ada getaran... atau tak rasa apa-apa pun..... tepuk dada tanya iman... kalau tiada getaran menyentuh jiwa tandanya lu orang sudah terlajak jauh tu.... untuk mencari jalan pulang pergilah bertanya dengan Najib Razak dan Rosmah Mansor...

Apa-apa hal pun... kita dengar Azan dulu.... testing 1, 2, 3.... dalam hati ada getaran tak...???



Azan 1 oleh Muadzin Hafiz Mustafa Azcan dari Turki.



Azan 2

 

Azan 3



Azan 4


 Azan 5 dari Masjid Al-Aqsa Jerusalem, Palestine.



Azan 6 dari Negeri Semerah Padi.

Kenapa nak tanya Najib Razak...??? Kerana MALAYSIA ADALAH NEGARA ISLAM - Jakim.

(Lu orang bacalah link Jakim tu..., sukahati lu orang samada nak perakui atau tidak... dan gua tak masuk campur. Secara peribadi gua ada sikap prejudis dengan semua Jabatan Keraaaajaan Barisan Nasional nih.... hahaha.. )

kenapa...???

Lu orang tanyalah Najib Razak dan puak2 umnoapco yahudi laknatullah tu... kah.. kah.. kah.. diorang tu semua ada getaran dalam hati tak... apabila dengar suara Azan...

Salam Maal Hijrah

5 IkutSukaLu...::

baginda® Sunday, December 05, 2010 11:46:00 PM  

orang bacul mana ada getaran.. tak caya tanya armand.. wakakaka

sekamar rindu Monday, December 06, 2010 12:24:00 AM  

salam...

maal hijrah buat tuan...

tq singgah blog saya...:)

Anonymous,  Monday, December 06, 2010 12:52:00 AM  

tuan, hntrkan azan2 ni kat saya...+97466903284..makasih....

armal Monday, December 06, 2010 7:47:00 AM  

Bro... kalau tak de getaran nak tanya siapa? Tanya RON95 ke atau RON97? Kan dua2 baru saja naik...(Rosmah On Najib). Bolih percayakah dua2 malaun tu?????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP