IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tau Malu.... Sebagai Pengajaran...!!!

>> Tuesday, November 30, 2010

Gua harap perkara ini menjadi pengajaran kepada semua. Khususnya kepada para remaja yang tengah galak nak mengawan. Ingatlah pada agama, jangan memalukan mak bapak, bangsa dan agama.

Gua dapat link video ni dari email, link ke youtube dan hasilnya gua pun serba salah samada nak upload video ini atau tidak. Keputusannya gua bagi link ke youtube jelah. Pandai2 lu oranglah samada nak tonton atau tidak... gua tak mau masuk campur urusan dosa dan pahala ni...

Link : Kantoi Projek Dalam Tandas.

Apa yang gua nak persoalkan di sini ialah komen2 dalam link tersebut. Ada yang mempersoalkan kenapa upload video tersebut, kenapa nak malukan budak2 tu dan pelbagai lagi.

Ada juga yang menyokong dengan meng-uploadkan video seperti itu sebagai pengajaran kepada semua. Malahan ada juga pengomen yang menunjukkan kejahilan tahap gaban. Ada pengomen mengatakan tujuan video tersebut di upload untuk memalukan sesama Islam...., benarkah mereka2 itu beragama Islam..???

Sebabnya.., jikalau budak 2 ekor tu mengaku sebagai Islam, sudah tentu diorang tak menghampiri zina. Orang2 Islam tak buat perkara2 keji tu..., gua tak tau pulak kalau2 itu adalah hasil didikan Islam cara "Ketuanan Melayu" selama 50 tahun ini... hahaha....

Tapi bagi gua... gua sokong supaya apa saja perlakuan sumbang anak2 melayu yang terkantoi di videokan dan upload jer... kat youtube serta war-warkan dalam semua site. Secara positif ini sahaja cara supaya mereka2 yang berniat nak projek sana projek sini berwaspada supaya muka/aksi terlampau diorang tak kena rakam dan menjadi bahan tatapan umum.

Kesimpulannya, jika kerajaan sekular ini tak mau melaksanakan hukum secara Islam (hudud) yang terbukti 100% dapat mencegah perlakuan sumbang sekaligus menjauhkan zina, maka gunakanlah pendekatan kedua ini. Jika hukum hudud boleh menakutkan manusia daripada melakukan kesalahan, apatah lagi sudah tentu mereka juga akan takut aksi mereka di pertontonkan, sebabnya MALU. Manusia lebih malu kepada manusia, tapi tak fikir malu kepada ALLAH.

Bila nak buar projek tak tau MALU kepada ALLAH, apabila dah kantoi tau pulak MALU...., ooppsss... seperkara lagi, aweks tu... bertudung beb, part ini pun dah memberikan imej negatif kepada umat Islam.

Disebabkan oleh lahabau2 bertudung yang melakukan maksiat, habis semua orang yang bertudung juga mendapat tempiasnya dan terpalit menjadi bahan omokan kepada mereka yang jahil dan bangsa lain, inilah golongan perosak agama. Oleh sebab itu pengajaran yang setimpal harus di berikan kepada golongan lahabau perosak agama nih...


"Ya... Allah... selamatkan dan lindungilah zuriat dan generasi ku dari perkara2 seperti ini, jauhkanlah mereka dari perbuatan yang Engkau laknati...."

3 IkutSukaLu...::

opisboi Tuesday, November 30, 2010 10:10:00 AM  

yg aku lihat ramai TUAN MELAYU jadi drebar pada HAMBA CINA..hehehehe

tungkaran hati.blogspot Tuesday, November 30, 2010 11:40:00 AM  

Perjuangan PAS tanpa DAP dan PKR saja dapat memertabatkan Islam dan Ketuanan Melayu dinegara ini.

Anonymous,  Tuesday, November 30, 2010 12:26:00 PM  

Mungkin ada hikmahnya kenapa sampai sekarang aku tak de awek... umur dah nak msk 28 ...hmmmm


LelakiSepi

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP