IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Takbiiiiiiiirrrrrr...!!!!

>> Monday, November 29, 2010


Setelah pelbagai kerenah dan mehnah sepanjang Pemilihan PKR 2010. Akhirnya keputusan muktamad dah keluar, suka tak suka belasah jelah...

Kalau Mat Balai masih lembab macam tahun2 yang sudah...., lu orang hantar jer... dia pergi lepak kat mana-mana balai yang lu orang agak dia dah tak boleh buat u-turn lagi.... hahaha.... sungguh menjengkelkan...

Buat Sya Reformis..., tahniah gua ucapkan buat lu... nanti gua hantar rombongan meminang.... hahaha...

Harap puak2 parti PKR dapat menerima keputusan tersebut dengan berlapang dada, namun begitu... setiap aduan yang sebanyak 200 lebih tu... harap diberi perhatian moga dapat memperbaiki kelemahan dan menambah baik pengurusan dan perjalanan parti di masa akan datang.

Dengan keputusan tersebut, so.... apa tunggu lagi beb... mantapkan parti PKR dan mantapkan Pakatan Rakyat, jom kita humban barisan nasional ke dalam longkang.... buat selama-lamanya....

Takbiiiiiiiirrrrrr...!!!!

Gua tengah bersemangat gileeeerrrr.... beb..., weiiii... Tantawi... lu jangan bikin kecoh aaarrrr....!!!! Ide cadangan lu bagus... tapi belum masanya lagi, tawan Malaysia dulu... yang lain2 kita cerita kemudian...

Lu... jangan bagi bom kat umnoapco untuk letupkan PAS dan PR..., tak pasal2 gua suruh Nasha sekeh kepala lu nanti....

4 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Monday, November 29, 2010 2:32:00 AM  

gua lebih suka jika LU jadi ketua AMK ,,, !!! Ketua AMK ni ermmmmmmmm tak ada ummmmm lah sebagai ketua,,, macam jonggos jer hahahah kalau dalam Lanun dia layak jadi Pelayan Pegawai aka steward jer,,,,,,,,

Yong Monday, November 29, 2010 6:56:00 AM  

Kalau keputusan siasatan menunjukkan ade elemen penipuan, adekah demer yang terpilih akan dengan sendirinya terlucut jawatan? Adekah pemilihan akan dijalankan semula?

Orang lembab jadi pemimpin, makin lembab le. Orang lembab pegang jawatan apepun jika pemilih tak pilih dalm PRU13 nanti tetap kalah juga.

MOH KEMBARA Monday, November 29, 2010 7:49:00 AM  

Salam, aiiikkk...Cikgu Bard mana?

cicit ngah layor Monday, November 29, 2010 12:13:00 PM  

Kalau lembik2 sangat,antor jer dier pergi jadi askar wataniah mcm KJ tu,bior slim sikit.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP