IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Syabas Dan Tahniah.... Kerajaan Barisan Nasional.

>> Thursday, November 18, 2010

Allahuakbar... Allahuakbar... Allahuakbar....

Gua sebenarnya terperanjat baboon dan terkezut gilababas... apabila terbaca berita dari Suara Keadilan berkaitan laporan "Transparency Internationals" yang dibahaskan oleh Lim Kit Siang dalam Parlimen.

Seratus peratus hati gua berkata, laporan itu berniat jahat. Mana mungkin Malaysia sebuah negara yang bersih dibawah Kerajaan Barisan Nasional dengan pemimpinnya yang bersih dari noda dan cela yang cekap dan amanah dalam menjalankan tanggungjawap terhadap rakyat dan membangunkan negara ini boleh dilaporkan sedemikian.

Gua tetap tak percaya dengan laporan tersebut. Begitu juga dengan laporan dari Ketua Audit Negara baru-baru ini. Itu semua dakyah untuk memburuk-burukkan Pentadbiran Kerajaan Barisan Nasional dan umnoapco khususnya.

Sebelum ini, gua mati2 ingat negara India dan Indonesia adalah negara yang paling kuat dengan amalan rasuah... rupa-rupanya tidak... sangkaan gua meleset sama sekali...

Gua tetap tak puashati... dan tetap mengatakan laporan tersebut salah dan bersikap dengki iri hati dengan kemajuan negara serta pemerintahan Kerajaan sekarang ini. Apa diorang tak nampak ke... berapa banyak pelabur2 luar (FDI) yang masuk menderu2 melabur di Malaysia.

Gua ingin memetik kata2 PM 1Malaysia, iaitu "Hanya Barisan Nasional yang mampu MEMERINTAH Malaysia..." tiada kerajaan lain yang seHEBAT barisan nasional....!!!!

Itu semua fitnah... fitnah... fitnah...!!!!

PADA PILIHAN RAYA AKAN DATANG, KITA BUATLAH PILIHAN YANG TEPAT..... KITA KEMBALILAH KEPADA AJARAN AGAMA IAITU:

PILIH CALON JANGAN PILIH PARTI...

KITA PILIH ORANG BERIMAN, BERTAQWA, BERAMANAH, BERPENGETAHUAN, BERPRINSIP DAN BERMARUAH.

Contoh calon-calonnya:
Zul Kulim (Bebas)
Fathul Bari Ulama Muda 40 (BN)
Nasaruddin Mat Isa (PR)
Reezal Naina Merican (Kimma) : eeeeeee.... calon tambahan... eeeeeee.....
Zaid Ibrahim (Parti Baru) : ha..ha..ha...

Dalam keempat-empat calon tersebut, lu orang pilihlah yang paling tidak memudaratkan... siapakah calonnya..??? hahahaha.... (sebagai menjawap soalan komen di sini..)... eeeeee.... yang itu lu orang janganlah pilih.... eeeeeeee..... jijik...

p/s: Ada segelintir individu kalau terkejut diorang akan melatah, tapi gua kalau terkejut akan ketawa... hahahahaaaaaaaaa..... jadi gua memang serius terkejut dengan keHEBATan Kerajaan Barisan Nasional/umnoapco yahudi laknatullah nih... sambung gelak guling-guling.... ha..ha..ha......

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP