IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Siapa Pentingkan Dara... Hati-Hati...

>> Saturday, November 13, 2010

Kepada jantan2 di luar sana ambil perhatian, khususnya yang mementingkan keperawanan pasangannya. Kononnya nak cari anak dara perawan, yang belum pecah dara, lastly dapat anak dara yang gunakan alat kat bawah nih.... buta2 kena kencing pada malam pertama, rupa2nya dah lima enam kali pasangannya graduate dari Sekolah Mengandung Ali Rostam Melaka... muakakahahhahaa...

Selamat Maju Jaya gua ucapkan...




Dunia semakin maju..sekarang ni bukan saja, ada duit palsu, cek palsu, kad kredit palsu malah yang lebih hebat dari tu pun ada, iaitu "selaput dara palsu" ishh....

Harganya sekitar USD50.00 (RM180.00) yang diberi nama "Artifical Virginty Hymen" adalah merupakan selaput dara yang mendapat permintaan yang tertinggi di negara-negara Asia Tenggara, tak pasti di Malaysia, ada permintaan yang banyak juga tidak..

Macam-macam sekarang ni..... ishhh..  Pihak Kerajaan perlu mengharamkan produk ini kerana ianya memberi kesan yang tidak baik terhadap moral dan akhlak gadis-gadis dalam negara kita ini..

8 IkutSukaLu...::

Hashim,  Saturday, November 13, 2010 11:32:00 AM  

Pilih janda ....konpim tak ada dara.
Pilih anak dara...belum tentu ada dara.

cicit ngah layor Saturday, November 13, 2010 1:05:00 PM  

Jantan maner pulak yg ndak benor anak betoi2 dagher ni.Telek ler dighi kamu sendighi dulu....kamu tu betoi2 anak teruner ker atau selalu anak ghajer anak datok.Ingat ler pader kater:Suami yg berzina akan dapat isteri yg berzina.Sekarang ni budak perempuan umor 12 tahun pon dah pandai bermaksiat.Itu baru tahun ni,mcm maner pulak 20 tahun akan dayang kalau pemerentah tak mengambik aper2 tindakan pencegahan.

aYu Saturday, November 13, 2010 1:54:00 PM  

ish..ade ke?

erk....

macam2...

Mari Berbicara Hati ke Hati,
Weekend Yang Indah

Jubah Wanita Saturday, November 13, 2010 3:51:00 PM  

Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua. sesiapa yang menipu dengan cara sebegini, bahagianya sekejap saja. bila rahsia terbongkar, sengsara la jawabnya.. [Jubah Wanita - Butik Online]

Isa Saturday, November 13, 2010 3:55:00 PM  

Hashim;

Hahaha... bagus punya ide..

Isa Saturday, November 13, 2010 3:56:00 PM  

cicit ngah layor;

masalah sosial dah kronik bro..., lepas tu ada pulak yang ambil kesempatan jual benda2 mengarut nih..

Isa Saturday, November 13, 2010 3:57:00 PM  

aYu;

Lu jangan buat perangai macam tu.. berdosa tau.. menipu..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP