IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

PKR Ni... Apa Kejadahnya... Lagi...!!!!

>> Friday, November 26, 2010

Kah.. kah.. kah.. kui.. kui.. kui... ha.. ha.. ha... woooiiiii.... GAMPANG...!!!!

Gua berangin bangat nih... jika laporan berita ini betul...!!!

Jika tak betul gua nak saman akhbar online nih... jangan buat pitnah... gua pun nak kaya gak macam Zambri Mugabe menang saman dari Presiden PKR.. hahaha...

Mana tak berangin beb... bila gua baca Free Malaysia Today... gua tersenyum dengan beritanya... adooiiii... jika benar seperti yang di perkatakan, memang gampang bin sialan lah parti PKR tu..., kalau dah datang dari acuan dan gen umnoApco.. sikit sebanyak terpalit juga titisan air mani DNA kat bewak-bewak dalam parti tu.... walaupun jenuh di pertahankan oleh juak-juak burung tekukur dalam parti tu...

Kalau ahli parti tak boleh tegur kepimpinan parti... elok pergi MATI jelah dengan parti klon umnoApco tu..., melihatkan apa yang berlaku bermula dari Pemilihan Parti hari tu hingga la ni... gua dah semakin menyampah dan jelik dengan Pimpinan PKR nih...

Gua masih berharap berita/gossip tersebut tidak benar... dan hanya mainan mulut2 jahat dalam Parti tersebut jer....

Tapi kalau benar amacam...??? Nahhhhh....!!!!


Baru ada akai kot....

"Jangan bicara soal Keadilan kalau sendiri pun tak tahu berlaku ADIL"

Lu orang layan jelah kat sini dan sini.

Gua give up dengan bewak2 Pimpinan PKR nih....


13 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Thursday, November 25, 2010 11:51:00 PM  

PKR haram jadah hahahahhahahaha !!!!

sekamar rindu Friday, November 26, 2010 1:04:00 AM  

salam...

saya tabik kat tuan..best tetkesan baca....:)) hebat..

ISA Friday, November 26, 2010 1:24:00 AM  

Pak Oncu;

Jom layan sate kambing lagi bestttt... hahaha..

Jumaat - 3rd Dec. 2010, lu ada mana bro...??? Lepas Solat Jumaat.

ISA Friday, November 26, 2010 1:25:00 AM  

sekamar rindu;

Gua tak boleh terima sikap hipokrit nih...

Terima kasih.

hj jamaludin,  Friday, November 26, 2010 1:52:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Kalau semua pergi mati , siapa nak teraju PKR , takkan Zaid ?????

ISA Friday, November 26, 2010 1:58:00 AM  

hj jamaludin;

Lu jelah jadi penganti...

Anonymous,  Friday, November 26, 2010 4:00:00 AM  

salam reformasi tolong support blog ktorg demi reformasi.

http://harapan-terbaru.blogspot.com/

melayu sedih,  Friday, November 26, 2010 9:23:00 AM  

kalau berbicara guna bahasa yang elokle..atau mungkin ini yang kamu dapat dari belajar disekolah dulu kalake.. malulah kat bangsa lain.. marah macam mana pun biar bermaruah dan hidup beretika.

ISA Friday, November 26, 2010 9:55:00 AM  

melayu sedih;

gua lagi sedih beb..., sebab lu tak baca tanda amaran (pengatas) blog ini...

Lu tak sekolah ke beb... atau lu spesies ketam mengajar anaknya..

hahaha...

Edyes Friday, November 26, 2010 10:51:00 AM  

gua sedih tengok melayu sedih...

dulu sekolah berapa tingkat? sampai tak boleh baca peraturan tuan rumah?

bunbinban,  Sunday, December 12, 2010 12:22:00 PM  

Ada sape2 nak join 'ABAI'?. Tapi bro Isa, aku takde DNA umno. ha ha ha..Lain la ko ngan EDYES..ha ha ha. PKR ni elok di lanyak-lanyakkan dulu pemimpin dia ni, bagi dia tahu tinggi rendahnya langit sebelum dorang di beri peluang memerintah. Kena ajar politik kurang ajar supaya dorang tau, penyokong PR bkn mcm penyokong BN yg bangang tu. Takde hangguk2 kepala je. Ajar sket, bila turun jumpa penyokong, dorang kena cium tangan penyokong...ha ha ha.

man Wednesday, December 15, 2010 5:19:00 PM  

Bukan masalah "Ini blog gua, gua punya fikiran, gua punya persepsi, gua punya selera, gua punya suka apa gua nak conteng dan luahkan di sini dan bukan masalah tak baca tanda amaran/peraturan blog dan bukan masalah sekolah ke tak sekolah maka dengan alasan itu awak tak boleh ditegur.Sikap awak ni tak ubah seperti sikap ego/megah/bangga/sombong kerana tidak boleh ditegur. Teguran itu kerana bahasa yg awak guna tu tak sesuai bagi kita org Islam kerana ia melambangkan akhlak kita, awak mengaku Islam tetapi adakah Islam yg awak anuti mengajar awak sebegini.Ingatlah amaran ALLAH S.W.T kepada orgx yg bersikap ego dan sombong kerana balasannya adalah neraka.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP