IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

PKR: N3 Menyakat Kawan-Kawan....

>> Wednesday, November 10, 2010


“Beliau menuntut peti undi lutsinar, tetapi ini tidak boleh dilaksanakan sebab tidak ada sumber kewangan yang secukupnya,” kata Saifuddin.- MalaysianInsider.

"Peti undi mesti lutsinar. Kita tak buat sebab tak cukup duit. - TVS.


"Daripada tujuh cadangan Datuk Zaid kita telah laksanakan enam kecuali peti undi lutsinar sebab harganya mahal. - SuaraKeadilan.

Ketiga-tiga petikan tersebut gua petik dari tiga media berlainan, bagaimana olahan laporan mereka tak menjadi persoalan.

Persoalannya... ialah, PKR bukanlah parti yang kaya raya macam umnoapco yahudi laknatullah tu..... Dan dari isu "duit/kewangan" itu juga banyak pecahannya... kepada cabang dan ranting yang bersangkut paut...jadi muhasarawak lah kalian semua....

Pasti ada yang tersenyum kambing hitam bila membaca n3 ini... hehehe...., gua saja nak menyakat jer...;

"hello bro... duit lu RM40 ribu Parti dah bayar belum...??? Sabar bro... Saifudin dah bagitau dah... takda duit... hehehe.... nanti gua belanja lu 3 hari 2 malam di Corus Paradise.. ngeeee...."

adiosssss...........

2 IkutSukaLu...::

Anak Sungai Derhaka Wednesday, November 10, 2010 3:37:00 PM  

Salam Bro..

Memang RM25K tu.. kat tempat aku..

Perangai macam ahli UMNO sungguh!!

Rakaman MSK simpan.. he.. he.. ala kita buat macam RPK la.. bukti ada tapi tak ada kat dia.. merata tempat dia letak..

Watan Wednesday, November 10, 2010 7:04:00 PM  

Salam....

Zaid Ibrahim, trojan horse UMNO/BN kot....haha... Mustafa Kamil pun dah ikut rentak.....nak peti lutsinar, sdekahkanlah ...kan Zaid org kaya

p/s.....adiosss tu macam....adiosss Zul Nordin laa...hahaha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP