IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Perkara Khurafat Di Perak, Kelantan Dan Penang.

>> Sunday, November 21, 2010

Kalau di Perak kita digemparkan dengan upacara Khurafat oleh MB Harami si Zambry Mugabe, tapi tak mengaku lah pulak dan di sokong oleh Mufta Perak.


Di Kelantan hari ini, Kosmo melaporkan pasal pondok kuning tepi masjid yang di jadikan tempat pemujaan nombor ekor, yang Kerajaan Kelantan kena  beri perhatian dan robohkan jer... pondok yang ntah apa2 tu demi menyelamatkan akidah umat Islam.


Dan di Pulau Pinang pulak, ada kayu yang boleh meramal keadaan cuaca di Taman Negara negeri itu. Apa pula tindakan KM Lim Guan Eng dalam menangani isu ini... errrr... nak mencontohi Khalifah Umar kan... hahaha... 

Sejauh mane kehebatan kayu yang digembar-gemburkan? Betulkah boleh meramal cuaca dan persekitaran? Ada kuasa ajaib ke apa kayu ni? Lu orang bacalah sendiri....


Lagi gambar yang membawa kepada khurafat.... tentang kayu ni... (klik gambar untuk imej besar)



Rasanya lu orang faham apa yang nak disampaikan sebenarnya... hehe., sangat kreatif dan tak sangka pihak terbabit sanggup laburkan duit untuk buat benda ni. Nice one!!

Macam2 hal... Melayu Islam kat Malaysia nih...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP