IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pembaziran Bangang...!!!!

>> Monday, November 15, 2010


Gila ke apa... kos untuk jamuan makan tengahari Yayasan Selangor dengan Sultan Selangor jer... RM300,000 ini mesti kes sub kontrak makan (catering) kat kroni... budaya umnoApco masih tebal....


Lagi satu punya gilababi... Jabatan Perhubungan Awam, Perbadanan Kerajaan Negeri Selangor (PKNS) sponsor majlis perkahwinan mamat nih RM520,000

PKNS....!!! daripada sponsor mamat nih atau mana2 mamat/minah di masa akan datang lebih baik lu orang sponsor atau bantu ibu-ibu tunggal, anak-anak yatim, keluarga miskin seluruh Selangor, tingkatkan sara hidup mereka... ada juga manfaatnya.

Ini apa barang pergi sponsor mamat angkasawan tu.., keluarga dia pun dah cukup kaya laaaa... kalau tak cukup duit jangan kahwin..., orang yang dah kaya bertambah kaya... orang miskin masih melopong..., kadang2 dalam cerdik pandai orang2 di PKNS tu pun ada jugak bangangnya....


Yang malaun lari ikut pintu belakang ni pulak.., seperti biasa laaaa... dapat peluru buta... bancuh jelah...., tapi masa pembaziran zaman bn dia tak nampak pulak..., emmm.. mungkin dia belum hidup lagi kot masa tu... hehehe...

Walau apa pun..., MB Selangor kena pantau semua kewangan anak syarikat negeri supaya telus dan berwibawa, mana anjing2 yang masih karat biru dengan umnoApco... lu kasi cantas dan pancung diorang dari jawatan sedia ada... itu semua keparat dan parasit yang merosakkan pengurusan dan imej jabatan/anak syarikat kerajaan negeri.

6 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Monday, November 15, 2010 6:48:00 AM  

bro isa, lu jangan tak tao, minyak sudah naik, lagipon ini bukan jamuan untuk orang biasa, jaudah mesti luar biasa,bajet mesti luar biasa. babi panggang la kot lauk depa jamuan, pasai tu mahai nak mampos! pukimak punya manusia, rakyat susah cari makan , depa senang senang perabih duit negeri... babi betul! bayangan nak telungkup tu dah ada, teruskan la selagi ada peluang.......

mahaza Monday, November 15, 2010 8:09:00 AM  

tindakan MB gantung suruh bercuti dua-dua pihak dalam Yayasan dan PKNS paling tepat... tapi cam biasa la... tak jumpa lak kat dalam berita...
250,000 senang-senang boleh bantu kenduri kahwin untuk 10 pasangan rakyat biasa atau bagi kat aku boleh cepat siapkan surau yang masih tak cukup dana nih...

seksyen 7,  Monday, November 15, 2010 8:11:00 AM  

syabas untuk MB Khalid kerana bertindak cepat.. tu yang penting, bila umco bukak isu, MB kena pantas.. kalau memang pegawai negeri korup terus cantas. tak payah simpan lagi pegawai bernafsu binatang macam tu.. buat menyemak je.

Anonymous,  Monday, November 15, 2010 8:14:00 AM  

barua punya malaon, aku kawin pun pinjam bank rakyat!! apa barang nak sponsor org lain kawin?? ada masyuk ke?? angka'sawan' tu sihat tubuh badan suruh dia carik duit sendiri laaa..

opisboi Monday, November 15, 2010 8:28:00 AM  

mana tak nyer dah lama sangat diaorang duduk bawah karat keris perangai sekor2 macam setan terutama anak si toyo muka macam tempe basi

Anonymous,  Monday, November 15, 2010 11:09:00 AM  

salam bro,
gua cuma konfuse sket...
no1.pasaipa pkns yg kena sponsor bro ni...apa kena mengenanya...pastu bukan tiap2 prosal besar2 mesti mb kelih dulu ke
atau diorang sudah senyap2 kasi..
no2.rm300 ribu..lauk apa yg diorang hidang mahal sangat ni...kalau banyak duit sangat kasi tolong rakyat bayar bil eletrik ke cukai pintu ke...ade la juga beban turun..lu kasi crita sket beb..gua dah start panas ni

i'm no king

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP