IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Panasss : Aduka Taruna Kena Pelempang Di Mahkamah Hari Ini.

>> Tuesday, November 30, 2010


Hari ini perbicaraan Aduka Taruna di Mahkamah Seremban.

Berlaku sedikit kekecohan di Mahkamah sebentar  tadi apabila sekumpulan lelaki (3 orang) yang berlagak seperti samseng kampung dusun membuat huru hara.

Pada mulanya, Aduka Taruna telah di hampiri oleh 3 lelaki tersebut, dan salah seorang daripadanya berkepala botak dan berbaju biru telah menghampiri beliau dan bertanyakan nama. Aduka Taruna menghulurkan tangan untuk bersalaman sambil mengaku bahawa beliau adalah Aduka Taruna... sudah la salam yang di hulur tidak bersambut.... dalam masa yang sama mamat botak tersebut telah melempang Aduka Taruna (terkena bahagian kepala).

Berlaku kekecohan dan pergelutan, apabila adik Aduka Taruna bingkas bangun untuk membelasah mamat botak tersebut, malangnya telah di halang oleh polis yang bertugas di Mahkamah.

Dalam kekecohan tersebut si mamat botak itu telah menghilangkan diri, walau bagaimana pun kawan2 Aduka Taruna yang ada di situ sempat mengambil gambar 2 lelaki (kawan2) mamat botak tersebut. Gambarnya akan di upload dalam blog Aduka Taruna petang nanti dan menjadi bukti insiden tersebut.

Lebih malang lagi, apabila polis hanya memegang adik Aduka Taruna dan tidak menangkap mamat botak yang berlagak samseng dan pengecut tarak teloq hingga berjaya meloloskan diri.

Laporan Polis akan di buat oleh Aduka Taruna selepas perbicaraan tengahari nanti.

Berita selanjutnya akan menyusul samada di blog ini atau blog Aduka Taruna.

10 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Tuesday, November 30, 2010 11:46:00 AM  

Nyawa aduka teruna terancam ,,,,, !!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Tuesday, November 30, 2010 11:50:00 AM  

masing masing dah takde teruna kut

polis pegang adik aduka... tolong kasi jelas bro

selenggara terowong,  Tuesday, November 30, 2010 11:56:00 AM  

gugur dosa

baginda® Tuesday, November 30, 2010 11:58:00 AM  

fuh sib baik kene lempang jer... takpelah biarah allah jer balas...

kalau kene katok ngan kayu golf lagi teruk.. kadang2 ada orang lagi susah dari kita...

eheh

mountdweller Tuesday, November 30, 2010 12:17:00 PM  

Cakap banyak pun tak ada gunanya. Mamat pondan tu dah pun tak ditangkap. Polis bengong pula pegang adik aduka dan lepaskan mamat pondan tu. Hanya yang telur tak cukup umur saja yang tunjuk samseng dengan pukul curi!

Untuk mamat pondan tu, berapa upah yang kamu dapat? Aduka bermastautin di Kota Bharu. Aku cabar kau carilah Aduka di Kota Bharu sekiranya memang kau ada cukup pelir dan batu!

Cuma buat aduka, kau janganlah jadi baik sangat. Berhati-hatilah sikit dengan orang yang tak dikenali.

Anonymous,  Tuesday, November 30, 2010 2:06:00 PM  

bro is
camni aduka kena pasang bodyguard ni kalu nak jalan2...gua sokong abg mount kalu brani gi la cari kat kb tu..nok tengok sapo tapa sapo...baso nate berok puok2 ni

i'm no king

Hashim,  Tuesday, November 30, 2010 6:59:00 PM  

Padan muka engkau Aduka Teruna....tak ada masalh engkau cari masalah...projek gile langgar Hadi apa cite?.....engkau langgar ketuanan melayu lagi baguih.

tok ggawo Tuesday, November 30, 2010 7:27:00 PM  

Salam bro !

Tak kira pondan ke tak pondan, aku pun naik hngin gak.

Aduka belum di dapati bersalah, kenapa polis biar kan orang lain menghukum.

Di mana saja mamat2 tu kalau nak main besar, JB, KB, KL boleh saja anytime, biar polis jadi hakim dan penonton............... babi punya pengecut.

ini mesti ada dalang ni...........sial.

dollahyankee,  Tuesday, November 30, 2010 9:38:00 PM  

mcm ni punya keadaan,atleast pun bawa lah 2,3 orang eskot..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP