IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

"Oksigen" Hak Milik Gua....

>> Sunday, November 28, 2010

Hari tu gua ada terbaca;

Seorang warga Amerika beli tanah di bulan atau mendakwa Bulan miliknya.

Hari ini terbaca, seorang warga Sepanyol - Angeles Duran mendakwa sebagai pemilik Matahari, dan dia nak menuntut bayaran kepada sesiapa yang mengunakan Matahari.

Di Malaysia pula umnoapco/barisan nasional berlagak macam Malaysia milik mereka yang punya.

Di Selangor, si Syabas berlagak seolah bekalan Air Selangor Syabas yang punya.

Di Terengganu pula, Ayah Pin dah mendakwa dirinya sebagai tuanpunya Kerajaan Langit.

Dalam konteks Dunia (Bumi), Amerika Syarikat berlagak seolah Dunia mereka yang punya. Semua urusan diorang nak masuk campur.... Polis Dunia konon...

Esok gua nak failkan tuntutan "Oksigen" sebagai hakmilik gua... sesiapa yang menyedut "Oksigen" gua akan kenakan bayaran. Setiap tahun kenaikkan harga sebanyak 37%.

Ngeeee......

8 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Sunday, November 28, 2010 5:59:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Gua booking se balang tong oxygen setiap hari . Berapa kos nya??? Agar gua boleh hidup seribu tahun lagi.....

Hashim Sunday, November 28, 2010 6:55:00 PM  

Nak jadi taukeh oksigen kena tahu sifat-sifat oksigen. Satu molekul Oksigen mengandungi 2 atom oksigen, jisim malar relatif satu mol oksigen bersamaan 16g oksigen mengandungi 6.022 x 10 kuasa 23 partikel oksigen. Diudara kandungan oksigen hanya 21% dan manusia memerlukan antara 19-22% oksigen lebih dari itu akan memudaratkan. Apabila kita bernafas oksigen akan disedut keparu-paru dan kita hembus balik gas karbon dioksida.Tanpa oksigen yang cukup akan mempergaruhi cara manusia berfikir.,,oksigen wajip untuk hidup..boleh kaya lu jadi taukeh aksigen.

crayon Sunday, November 28, 2010 7:20:00 PM  

gila hebat pemikiran hang! aku chup aku nak kegelapan jadi hakmilik aku.. sapa dok dalam gelap, kena bayaq royalti kat aku.. hahahaha

Cikli Sunday, November 28, 2010 9:24:00 PM  

bro,

nampak gaya gua kena berlatih bernafas dengan karbon monoksida sebab duit gua cukup-cukup untuk beli kasut sekolah anak gua tahun depan.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Sunday, November 28, 2010 9:29:00 PM  

salam
udah takde barang nak di miliki la

mahaza Sunday, November 28, 2010 10:01:00 PM  

rega kawan kawan takde diskaun ke?

baginda® Sunday, November 28, 2010 11:44:00 PM  

wa pilih pokok.. hahha so bro lu kena bayar persen sebab amik O2 wa untuk jual kat orang ramai.. royalti meh sini.. :P

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP