IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Nak Bagi Fatwa Apa Pula Ni...????

>> Saturday, November 06, 2010


Makhluk jenis ini... tak tau la nak dispesifikasikan dalam golongan mana...???


Yang jenis ini pula..., dah berbuih mulut setiap tahun bercakap perkara yang sama apabila tiba musim perayaan, tak kiralah perayaan apa pun di Malaysia nih..., cuba bayangkan kalau yang berbaju batik tu TGNA atau DSAI.... perghhhhh....

Aaahhh... lantak pi kat diorang lah... kubur masing2, hanya kepada yang cetek ilmu agama... perbanyakanlah dengar ceramah agama di masjid/surau dan pelajari ilmu agama, supaya tak tersesat macam makhluk2 dalam gambar tu. Rakyat boleh buat penilaian makhluk bagaimanakah yang layak di angkat sebagai pemimpin, khususnya dalam PRU-13.

opppssss.. hehehe.. makhluk gambar atas sekali tu.. lu orang tak payah pening kepala untuk PRU-13.... takda kena mengena dengan kita semua di Malaysia nih, itu sebagai contoh perangai paling tak senonoh dalam dunia... kadang2 bila duit dah menimbun tak tau nak buat apa... wayar fius dalam otak pun boleh putus beb....

Gambar nombor dua tu.. pandai2 lu oranglah nak bagi fatwa... malas gua nak komen perangai dari puak2 parti yahudi melayu laknatullah nih.... huhuhu.....

2 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Saturday, November 06, 2010 12:58:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Gua simple je bro ! Go to hell la

Anonymous,  Saturday, November 06, 2010 2:35:00 AM  

laaa...rupa-rupanya pas ikut umno...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP