IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Minta Cadangan....!!!!

>> Sunday, November 28, 2010

Skrip video klip ini gua ambil dari member gua yang bernama Crayon. Dia ni memang berbakat dalam arena pembikinan drama dan filem, terutama sekali filem2 pendek. Di bawah ini adalah skrip video pendek beliau yang terbaru... katanya dia bercadang nak filemkan kisah percintaan terlara ini dan sedang mencari pelakon yang sesuai.

"Ini kisah sedih beb.... siapa pelakon yang sesuai..." dia tanya gua....

"Mana laaa... gua tau.., gua bukan kaki wayang bhai..., lu cuba la Nordin Ahmad" cadang gua... dengan gaya serius.

Dia tenung mata gua... macam harimau kebuluran... hahaha... gua ketawa, lepas tu gua cadangkan Rosyam Nor

"Helllooo... bro.... itu hero tua.. tak sesuai dengan watak percintaan remaja... takda muka lain ke....???" katanya...

"Ok... bhai..., apa kata lu bagi klip video ni kat gua, dan gua masukkan dalam blog gua... kemudian gua tanya pembaca gua untuk mencadangkan siapakah hero yang sesuai... kita kena ikut style PM kita.. tanya pendapat umum masa PM nak namakan anak kucing dia... apa macam...???

".. Setuju..." lalu member ni pun hulurkan skrip video klip tu kat gua....

So... gua publishkan kat sini.... dan minta tolong lu orang mencadangkan siapa pelakon yang layak menjadi hero dan heroin filem nih...., tapi untuk heroin gua dah cadangkan Lisa Surihani... kalau lu orang ada heroin lain... boleh dipertimbangkan..., untuk hero... gua blur.... beb...



Amacam.... ada pelakon yang mantap sesuai dengan skrip tu...??? Boleh lawan filem 2 Alam tak...??? Gua jadi promotion manager pun jadi laaaaa.... janji masyuuuukkkkk....

Skrip penuhnya di sini.

5 IkutSukaLu...::

salamat_sabtu Sunday, November 28, 2010 3:30:00 AM  

cis!!!

Knpa aku x tgk 2 alam dulu sblum tgk video ni???

Unknown Sunday, November 28, 2010 7:49:00 AM  

ha ha ha,aku pun terkena.
mmg xde selerapun nak tgk dua alam tu..

wann Sunday, November 28, 2010 7:52:00 AM  

memilukan...memilukan tahlawak hancur luruh segala buah

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Sunday, November 28, 2010 10:47:00 AM  

salam bro..
gua tak hensam untuk jadi pelakun..

tubelawak Sunday, November 28, 2010 2:50:00 PM  

aku dah decide.. aku nak ambik dr.rozmey jadi pelakon utama aku.. bik mama jadi heroin.. hahaha.. tq share video aku kat sini

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP