IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Melayu Pulau Pinang Mengamok... Aarrggghhhh...!!!!

>> Tuesday, November 02, 2010

N3 kali ini gua kopi O' dari komen ahli dalam Respeks Group (RG), gua hanya edit ejaan dan perenggannya jer... selain adalah ori... dari penulisnya.


Salam buat warga RG,

Jangan main cakap saja yang DAP ada strategi merancang nak halau orang melayu di Pulau Pinang, cakap macam orang yang tak siuman saja, hangpa tak tau duduk diam-diam..!!!!!

Habis... yang selama 50 tahun memerintah adakah UMnoharamjadah @ BN Barua Negara ini mempertahankan kami orang Melayu di Pulau Pinang, kalau hangpa nak tau UMnolah parti paling HARAMJADAH di dunia buat orang Pulau Pinang..!!!!

Aku cakap lagu tu... sebab masa UMno berkuasa dulu hanya ikut telunjuk Gerakan walau pun majoritinya UMno yang terbanyak di Pulau Pinang (masa tu aku pun UMno), siap Perdana Menteri pun orang Pulau Pinang tapi apa yang orang Melayu Pulau Pinang dapat..???

Hakikatnya orang Melayu di Pulau Pinang kian pupus, aku akui... tapi bukan dalam 2-3 tahun kebelakangan ini, tapi sejak dari UMno perintah dulu lagi masa Ketua Menteri Pulau Pinang orang Melayu lagi tak termasuk mamak yang mengaku melayu..!!!!

Seingat aku di Sungai Batu Pulau Pinang lebih kurang 25-30 tahun yang lalu orang kampong ada berjumpa Timbalan Ketua Menteri kalau tak silap Shariff Omar untuk meminta supaya kerajaan atau UMno beli balik tanah di Sungai Batu dan jual balik kepada penduduk Sungai Batu - buat tanah Lot, tapi pemimpin UMno cakap tak boleh dengan bermacam alasan bodoh, yang pada masa itu harga lebih kurang 1.5 juta.

Tapi apa yang UMno buat, siap berkompromi dengan Gerakan untuk menghancurkan Melayu Pulau Pinang, bukannya nak menolong dan apa kesudahannya yang terjadi dengan tanah tersebut, ianya di jual kepada Pemaju Cina bukannya dalam era pemerintahan DAP tapi era pemerintahan Gerakan/MCA/UMno/MIC... bukannya sekarang ngok oiiiii...., sama la dengan kampung Buah Pala yang mana kami orang Pulau Pinang panggil kampong High Capral !!!!

Ingin saya ulangi sekali lagi pada yang tak tinggal di Pulau Pinang dan bukan anak jati Pulau Pinang jangan buat cerita macam HARAMJADAH, kami anak Pulau Pinang amat faham bahawa UMno Pulau Pinang tak lebih dari parti untuk orang tua pencen dan orang-orang yang banggang tahap gaban, kira tahap otak tak boleh fungsi saja yang sokong UMno.

Kalau agak tak faham hangpa boleh mai Pulau Pinang aku boleh bawa hangpa jalan-jalan dan hangpa boleh tengok dengan mata kepala hangpa sendiri, tapi kalau hangpa pun memang anak jati Pulau Pinang, memang sah hangpa salah seorang yang termasuk dalam golongan yang aku cakap tadi Banggang tahap Gaban !!!!

YB yang ada sekarang YB Syed Amiruddin (Bayan Lepas) orang tak kenal cakap dia ni bagus la sebab apa yang dia tau jaga kampong dia saja Kampong Seronok..!!!! Kampong yang tak Seronok dia tak jaga, PRU 13 ni.... dia nanti tau la.... langit tinggi ka... rendah...!!!!

Hangpa orang luaq boleh tengok nanti PRU 13, UMno tinggal sekoq dua saja... tu pun ikut nasib..!!!!

Kalau nak selamat keluaq UMno masuk PAS / PKR / DAP - untuk pengetahuan manusia banggang di luar sana dalam PAS ada orang cina, orang India, dalam DAP ada orang melayu sebab PR bukan parti perkauman sempit macam UMno, MCA, Gerakan, MIC...!!!!

Kesian UMno - UntukMonyetNamaOrang..!!!

Thanks and best regards
Othman Mat ALi
Begitulah jijiknya umnoapco yahudi laknatullah, selama separuh abad memerintah Malaysia, diorang yang berak merata-rata... tapi tuduh orang lain yang berak... memang sebijik berperangai Yahudi.

1 IkutSukaLu...::

Hanz Newman Tuesday, November 02, 2010 2:06:00 AM  

Dasat bila Melayu dah mengAMUK. Habis la UM-fucking-NO nak cari makan pasni.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP