IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Melayu Boleh....

>> Wednesday, November 10, 2010

Gua dah katakan, gua tak berminat nak komen pasal artis nih... sebabnya ada kat sini.

Kerana tak nak menghampakan sahabat maya gua ini, seperti komennya kat bawah tu... walau gua berasa malas nak ulas, gua gagahkan juga dengan pendirian gua..., gua tetap malas nak ulas... hahaha..., 

pi mampuih la dengan dunia artis, dunia yang penuh dengan penipuan dan hipokrasi... takda manfaat untuk dijadikan contoh dan tauladan, tapi kalau nak jadikan artis sebagai idola/ikon untuk bekalan akhirat boleh... dan memang boleh sesangat... ikutlah diorang ke neraka... kah..kah..kah....

Cuma gua bagi gambar jelah sebagai ulasan tentang kebolehan bangsa melayu nih....

MOH KEMBARA berkata...
salam Yob ISA, laa awat citer gelang. Yong tunggu pasal Phd si dr Fazley tu, tengah hot dari BBC News. Apa citer dr Fazley tu?


Betul tak melayu serba boleh... kah..kah..kah..., tambahan pulak kalau ada connection dengan ahli politik dari kalangan umnoapco yahudi laknatullah... atau bininya orang kuat 1Malaysia... muahahahaha..

Yong.... baca jelah kisah Doktor kesayangan Yong kat sini... dan di sini... hehehe... jangan marah...

Itu... tak termasuk lagi... bakal terlaksananya Gerbang Malam dan Hub Hiburan Malam....  beronggeng sakan laaaa.... bangsa melayu 24/7/365.... Hidup Melayu... Hidup Melayu... Hidup Melayu... (sambil julang keris bogel)... kah..kah..kah... Bangang punya Melayu....

3 IkutSukaLu...::

Prof. Era Pasca Thursday, November 11, 2010 12:45:00 AM  

kahkahkah terkene gak.. kahkakha artis raihan pun sunyi dah sekarang.. kahkahkah

opisboi Thursday, November 11, 2010 8:24:00 AM  

apa nak heran mak mertua dia PM malaysia..pak mentua dia isteri perdana menteri...aduussss akhirnya kantoi kau! agaknya apa kata dr kais yatim tentang rancang Fadley kat tv 1. tah..tah si anak yatim dr pon palsu gak? atau dpt mcm si denan(tunjuk bontot)yacob.
DALAM UMNGOK APA2 PON TAK MUSTAHIL..cth:- KELING pon bolih jadi melayu....

MOH KEMBARA Thursday, November 11, 2010 10:37:00 AM  

Salam Yob ISA, ha ha tak mau komen panjang gak entry tu...ha ha!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP