IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mari lihat RED WARRIORS Ciptaan UmnoApco Yahudi...

>> Thursday, November 11, 2010


Apa yang lu orang nampak berdasarkan gambar tu...

Gua terima gambar nih.. melalui email dari sahabat kita di Manek Urai.

Terima kasih bro... dan apa yang gua nampak dari gambar tu ialah Setan2 yang telah dibentuk atau ciptaan umnoApco parti melayu yahudi laknatullah dalam misi mereka untuk menghancurkan anak2 melayu.

Tino 1 - Anak pompuan melayu kelate mendedahkan Pusat Islamnya... sekali gua jentik pusat tu baru tau... terus jadi busong... rambut pulak macam "clown"...

Tino 2 -  Anak pompuan melayu kelate... yang ni gua tak pasti samada manusia atau Jin Tino... sebab ada tanduk atas kepala dia...

Tino 3 - Anak pompuan melayu kelate... genggam kotak rokok Dunhill dan sepuntung rokok kat tangan belakang bontot yang leper tu.... (nak bagi petua sikit; lain kali main atas tilam.., jangan main atas simen.. kan dah leper bontot tu... oopppsss.. terlucah pulak... hehehe..) rambut pulak warna macam rambut kak ijat... muka pulak gua tak pasti... ada ke... muka manusia macam tu.... kot muka jembalang tanah betino.. tak tau la pulak...

Perghhhh... inikah hasil didikan umnoapco dalam membentuk generasi melayu yang mengaku islam yang mereka perjuangkan.... macam celaka jer.... retorik perjuangan umnoapco....


Peringatan kepada sesiapa yang ada anak pompuan..., jauhkanlah anak pompuan lu orang dari berkawan dengan puak2 umnoapco yahudi laknatullah nih.... kalau tidak hancus anak pompuan lu orang terpengaruh dengan budaya Setan umnoapco.....

Nauzubillah.......

6 IkutSukaLu...::

pakwe,  Thursday, November 11, 2010 10:25:00 PM  

logo 1 MALAYSIA tu woi...ahahahaha mnyampah aku nengok minah2 ni..ahahahahahahahhaha

ngarot..... Thursday, November 11, 2010 10:52:00 PM  

pesyen islam (?)yg telah dtelan arus yg di gilap semula melalui pejuang tersohornya hhahah...

opisboi Friday, November 12, 2010 9:22:00 AM  

dah konform anak didik umngok yg ditarbiyah olih melayuKELING pariah.

Anonymous,  Wednesday, March 23, 2011 5:03:00 PM  

kutuk2 gak, apa org kelantan buat? tu bukan ke anak2 kelantan kew? jgn main kutuk je.. ludah2 pastu kena batang idung sendiri.. malu beb!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP