IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mari Doakan YB DUN/Ahli Parlimen ini Cepat Mati.

>> Tuesday, November 16, 2010

Dulu gua pernah cadangkan supaya kalau nak durian runtuh dan rakyat dapat menumpang tuah hasil projek2 yang telah lama dirancang oleh keraaaajaan pusat mahupun keraaaaajaan negeri... apa lu orang semua perlu buat...??? Dah lupa ke....??? Nanti gua kasi ingat balik kat lu orang semua.... hahaha....

Seperti yang diberitakan, dah berzaman perkara ini berlalu dengan pemimpinnya silih berganti..., masalah pengangkutannya tetap sama. Dari zaman Laksamana Cheng Ho, Mustapha Kolombus hinggalah zaman PAS memerintah... orang2 kampung yang nak menyeberang ke Pusat Bandar perlu menaiki kenderaan yang di gunakan pada zaman Laksamana Cheng Ho dan Mustapha Kolombus... apa kejadahnya ni....


Gambar hasil keprihatinan seorang sahabat wartawan dari Agensi Berita Fakap Warta365, walaupun namanya Agensi Berita Fakap... tetapi ianya lebih telus dari Utusan Meloya, Berita Hairan dan akhbar2 pencacai umnoapco yahudi laknatullah yang sememangnya terbukti betul2 Fuck-up....

Justeru itu..., berbalik pada persoalan bagaimana caranya hendak mendesak supaya pihak Keraaaaajaan samada Kerajaaaan Pusat mahupun Negeri memberikan kemudahan Jambatan kepada penduduk kawasan ini...????

Link Aduan Rakyat
Jawapannya teramat mudah...., jom kita ramai2 yang prihatin kepada nasib golongan rakyat marhaen ini bersama-sama menganjurkan Solat Hajat selepas Asar (yang ini gua kena dapatkan khidmat profesional Armando de' Perkasa), jom kita mendoakan supaya ADUN dan Ahli Parlimen kawasan ini....

Semoga cepat MATI.... 
Supaya akan ada PRK di kawasan ini.

Lepas tu... lu orang tengoklah HASILnya..... hahahaha.... amacam ada berani ka..????

Tetapi dengan satu syarat... hahaha... ada syaratnya... ini DUN bukan lu yang punya... tapiiiii... Ahmad Albab yang punya... oopppssss... syaratnya lu orang mau bagi peluang Barisan Nasiooooooonal menang itu PRK... sudah pasti dan dengan penuh kewajipan segala projek2 yang telah lama di rancang oleh keraaaaajaan barisan nasioooooonal di DUN tersebut akan terlaksana dengan jayanya....

Percayalahhhhhhhh......... kata2 gua ini..... eerrrr....  Mat Koboi Sembab... gua nak tanya sikit...

Jambatan Manek Urai dah siap ke belum...????.. hahahaha....

Lepas ni gua kena cop lagi sebagai Blogger Lalang sebab, BN pun hentam PR pun hentam muakakakakahhh.!!! Dah tu.. takan nak suruh gua jadi pencacai penjilat tegar pemimpin parti kot... itu politik bangang namanya... terikut dengan budaya politik umnoapco haramjadah...

9 IkutSukaLu...::

jai,  Tuesday, November 16, 2010 2:46:00 AM  

Kah kah kah...

Kalau dah tak betul tu lu hantam saja la ikut lu punya suka.

Ini lu punya wilayah, apa ada hal???

Hanya orang bodoh je yang suka kacau orang lain punya wilayah.

Kah kah kah...

Isa Tuesday, November 16, 2010 8:12:00 AM  

Jai;

Saja jer... bikin panas, sebabnya banyak lagi mentaliti ahli/penyokong parti2 politik Malaysia yang jenis taksub dan wala terhadap pemimpin secara membuta tuli.

Tak salah nak taat dan sokong pemimpin yang mereka sanjungi, tetapi ada batasannya selagi pemimpin itu berada di landasan yang betul.

Jika ada mana2 pemimpin yang benar2 mencontohi Rasulullah dan para sahabat, gua sendiri pun akan wala..., tapi adakah pemimpin2 ie ahli politik malaysia ini yang seperti itu...

hahaha... nampak anak pokok balak... mata pun dah merah macam hantu raya, tak kiralah umno, pkr, pas, dap dan sewaktu dengannya...

Lu pikir la sendiri....

MOH KEMBARA Tuesday, November 16, 2010 9:23:00 AM  

Salam Yob, tiap PRK deme bagi janji, mana ada pakai? Minta cash ler!

org kulim,  Tuesday, November 16, 2010 9:27:00 AM  

hahaha gua orang kulim.. hari2 gua doakan zul kulim cepat mampus.. senang hati gua hahaha

Anonymous,  Tuesday, November 16, 2010 11:26:00 AM  

Brahim ali apa cite.... sihat lagi ke? ke dah koma.... senyap je.... tak sabar nak balik ngundi Parlimen PAsir MAs

Isa Tuesday, November 16, 2010 11:34:00 AM  

Moh Kembara;

Salam Yong, betui tu Yong, datang rayu undi perghhh... pijak semut pun.. semut tu liat kot nyawanya... hahahaaaaa...

Bila dah menang, jangankan batang hidung, khabar berita ntah hidup ke mati ke.. pengundi pun tak tahu...

Binawe punya YB..

Isa Tuesday, November 16, 2010 11:36:00 AM  

org Kulim;

Zul tu nyawa dia liat sikit pasal lawyer buruk, lu kena buat solat hajat + Solat tahajud + Solat sunat lain2 lagi... baru dia boleh mampus agaknya...

hahaha...

TheSniper Tuesday, November 16, 2010 1:11:00 PM  

Bro!

Kalau nak doa, santau, santet mesti sebelum April 2011. Lepas April 2011 kalau ADUN/MP mati beramai-ramai pun dah laku!

Isa Tuesday, November 16, 2010 2:04:00 PM  

The Sniper,

Lu nantikan n3 seterusnya petang ni....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP