IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mama Ni.... Buat Menyemak Jer....!!!!

>> Monday, November 01, 2010

 Mama umnoapco... muakakakakakaaaaaa.

Gua cuma nak tahu, siapa Pompuan ini sebenarnya dalam Kabinet Kerajaan Malaysia...???

Sebagai seorang rakyat Malaysia, gua secara terus terang menyatakan perasaan teramat benci dan menyampah kepada Pompuan jenis gedik dan syok sendiri seperti dia ni.... Siapakah dia dalam Pentadbiran Negara...????

Kalau gua yang amat membenci Parti Celaka umnoapco/barisan nasional selama ini, apatah lagi dengan terselitnya Pompuan ini dalam Pentadbiran Kerajaan Malaysia, maka bertambah double trouble tripple kebencian gua. Malahan bukan saja gua yang benci, puak2 yang sewaktu dengan Parti Celaka itu pun benci jugak dengan Pompuan nih... dan suruh Pompuan ni berundur.

MalaysiaHeaven dan Dinturtle (Lu orang bacalah apa kata mereka terhadap Pompuan yang takda kemaluan tu)

Di bawah ni pula komen Mr. Brooks yang gua Kopi O' dari Respeks Group, apakatanya pula;
On 10/28/2010 8:41 AM, MrBrooks - wrote:

Ini adalah pengakuan dan juga saranan yg ikhlas daripada seorang blogger umno yg bersikap berani dan terbuka. Memang benar sikap 'mama' kami membuka ruang yg besar kpd netters dan blogger pro Pakatan Rakyat untuk menyerang umno sekaligus amat menyusahkan kami anak-anak mama yg tak berbelahbagi sayangnya kami kpd umno/BN untuk membela dan bertahan.

Dulu Dr Asri ada menegur "mama' kami secara sindiran dgn membandingkan mama kami dengan 'nenda' kami ttp kali ini pengendali blog malaysiaheaven menegur 'mama' kami secara terbuka.

Apa yg dibuat 'mama' kami nampaknya lebih kpd syok sendiri dan membazir sahaja dengan menutup peruntukan ke sektor pembangunan lain yg lebih mustahak. Mama kami perlulah sedar akan hal ini dan usahlah kerja-kerja 'papa' kami diganggu.

tq.
Ha..ha..ha... mama... papa... macam cilakessss jer... !!!!

Kalau lu orang nak suruh 'MaMa' lu orang berundur..., pertama sekali lu orang kena suruh 'PaPa' lu orang letak jawatan dulu. Barulah secara otomatik 'MaMa' lu orang pun tak boleh nak menyemak kacau daun dalam urusan negara... hal macam ni pun nak kena ajar ke...??? apa punya bingai laaaaa....

Lu orang punya 'MaMa' gila glamour... cita2 nak jadi PM kononnya..., kalau nak jawatan PM suruh dia masuk bertanding dalam PRU -13 nanti, jangan buat gila macam sekarang ini...

Wooiiittt.... geli laaaa... tengok perangai gedik 'mama' lu orang tuuuu...., eerrr... lu orang pakat2 laaaa... belikan Cermin hadiahkan kat 'MaMa' ..... kah..kah...kah....

4 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Monday, November 01, 2010 9:47:00 PM  

Baru-baru ni ambil alih tempat Permaisuri Agong,First Lady konon.Sekarang ambil tempat PM - sama ada berangan-angan nak jadi PM atau nak ambil-alih tempat Mahyuddin Yassin.Agaknya perempuan ni kurang siuman.Padan muka UMNO.

ISA Tuesday, November 02, 2010 1:04:00 AM  

bagunda;

Manja kepala bapak depa...

jai,  Tuesday, November 02, 2010 1:07:00 AM  

Itu mama ke???

Bukan momok???

Kah kah kah...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP