IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lawak Seorang Koboi Sembab.

>> Thursday, November 18, 2010

 Gambar hiasan seorang Koboi Sembab.

Al-kisah............

Seorang koboi dalam perjalanan pulang dari sebuah PRK dengan menunggang kudanya melewati Banjaran Titiwangsa. Dia dikejutkan oleh seekor ular yang menghalangi jalannya, lalu si koboi turun dengan pisau ditangannya, ketika ditangkap ular itu untuk dibunuh, si ular berkata:

Si ular : "jangan bunuh saya, saya adalah seorang pari2".

Si koboi terkejut, dan masih ragu, lalu bertanya,

Si koboi : "jika kamu pari2 apa yang saya minta akan dikabulkan?"

Si ular : "Jika kamu tidak percaya lepaskan dulu saya, dan apa permintaan kamu wahai koboi?"

Lalu si koboi melepaskan si ular itu, lalu dia berkata.

Si koboi : "Saya mempunyai 3 (tiga) permintaan, yang pertama, saya mahu wajah saya hensem macam lionardo dikopiko bukannya nampak sembab macam sekarang ni..., yang kedua badan saya setegap Arnold Swazenegggger... perut six pack..., yang ketiganya sambil berbisik... "anu" saya sebesar kuda yang saya tunggangi itu". sambil menunjukkan jari ke kudanya.

Si ular berkata dengan tenang : "sonang bai tuuuu, esok kamu boleh lihat dicermin apa yang terjadi, sudah yeeeaaa..., saya pergi dulu... tata tititutu... ", kata si ular sambil berlalu masuk ke dalam semak-samun dan terus menghilang. Lalu si koboi itu naik kudanya meneruskan perjalanan menuju rumahnya memang hari sudah lewat.

Sesampai di rumah si koboi berdiri di depan cermin dan berkata. "besok kalau tidak ada perubahan siaplahh!, aku potong kepalamu wahai ularrrr....!". sambil berjalan dia masuk ke bilik dan "ZzzzzzZzzz " ketiduran.

Keesokan harinya si koboi bangun pagi-pagi dan terus menuju cermin, dan apa yang terjadi, si koboi tergezut gorilla dan gummbiraaa, dilihatnya wajahnya mirip Lionardo Dikopiko sambil tersenyum bangga, lalu dia membuka baju melihat badannya sudah berubah dengan otot yang menonjol dan berketul-ketul, dia ... memperagakannya gaya-gaya bodybuilder, kemudian dia membuka seluarnya dan dia terkejut triple king-kong..., terus berteriak terpekik terlolong.....:


"Tidak.... Tidak..... Tak mungkin....., TIDAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!".

Ternyata dia lupa, sambil menghantuk kepalanya ke dinding baru dia ingat.... kuda yang ditungganginya semalam itu adalah kuda betina........!!!


Di petikdari sini, dan di edit ikutsukaaku... hahaha... 

1 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Tuesday, July 12, 2011 12:47:00 AM  

hahahaha i like.....i like!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP