IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kulim Bandar Bahru... You Shut-Up..!!!!

>> Sunday, November 14, 2010

Sebaliknya, Hadi juga menyifatkan Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu Zulkifli Noordin (Bebas) yang mempersoalkan pendirian parti Islam itu sebagai “tidak betul”.
“Hadis yang Zulkifli Noordin bawa banyak yang tidak betul, banyak cerita yang tidak betul.
“Jadi tidak perlulah untuk saya memberikan komen, saya akan dapatkan maklumat dulu sebelum buat keputusan,” kata Hadi yang juga Ahli Parlimen Marang pada sidang media selepas merasmikan program PAS Sedia Ganti Umno di sini.
ha...ha..ha.., akhirnya Haji Hadi bersuara juga.. yes bro... lanyak si nate anjing keparat tu..., isu ini sengaja ditimbulkan oleh anjing nih pasal ianya di bawa oleh PKR, cuba kalau isu ini di bawa oleh umno... cisss.... gua berani jamin nate anjing lidah bewak ni takan bersuara walau sekelumit pun... dasar anjing pencacai..
Nak bercakap soal murtad konon, piiiiraaahhhh mabuk dengan lu punya todi zul kulim oooiiii..., gua masih ingat kenyataan Mufti Perak berkaitan murtad;

Jika benar dakwaan Harussanasini Zakaria pada 2006 itu. lu orang agak2 berapakah anggaran kes murtad sehingga ke hari ini (2010). Sepatutnya si nate anjing lidah bewok kulim tu.. perjuangkan isu ini dengan kerajaan bn. Ini segalanya nak di politikkan... memang bangsat punya makhluk.
Lagi satu.. siapa si nate anjing lidah bewok ni, nak cabar Anwar Ibrahim dan Zaid Ibrahim bertanding untuk kerusi Parlimen. Macam haramjadah jer... malaun nih punya ide, itu hal PKR... dan malaun tu siapa...??? Kalau berani kosongkan lah kerusi Kulim Bandar Baru untuk Anwar dan Zaid bertanding, malaun nih cuba nak raih populariti dan simpati, dengan kononnya perjuangkan Islam... niamakahai punya nete anjing nih..
Si nate anjing lidah bewok nih... masih tak tau lagi agaknya apakah hukumnya menipu...!!! Yeaaaa... si penipu yang menipu rakyat/pengundi Kulim Bandar Baru yang mengundi dia atas tiket PKR. Masih nak pegang title YB Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru dengan cara MENIPU PENGUNDI bodoh piang punya lawyer.... hehehe.. lawyer buruk...
Kalau lu anak jantan dan ada teloq... lu si nate anjing lidah bewok Zulkifli Nordin Ahli Parlimen Bebas Kulim Bandar Baru, tolong kosongkan kerusi Parlimen lu... , serahkan kembali kerusi Parlimen Kulim kepada Rakyat/Pengundi... biar mereka menentukan siapakah Ahli Parlimen yang hendak mereka lantik sebagai mewakili Kulim Bandar Bahru.

haaa.. apa dia..???
Lu takut nanti tak dapat elaun Ahli Parlimen setiap bulan ka...???

 Macam sama jer.... spesies dua ekoq nih....cuma sekoq pakai kopiah

sekoq lagi tak pakai kopiah.

9 IkutSukaLu...::

AmenoWorld Sunday, November 14, 2010 3:06:00 AM  

Saya tak tahu nak ulas macam mana, tetapi menghina manusia yang kita tidak suka dengan gelaran yg keterlaluan mmg tidak disuruh dalam islam. macam mana neh? boleh ke kita suruh owang berbuat kebaikan dengan maki hamun dan sumpah seranah?

Hanz Newman Sunday, November 14, 2010 3:06:00 AM  

Eh mana sama tu bro! Tapi serupa? Kah kah kah! Aung aung! Nyalak aje kerja dia, er, anjing tu! Sapa entah? Yang berkopiah ke yang kepala itam tu? Agak sendiri la! Sorang perjuang untuk Islam kata dia .. sekor tu perjuang tuan dia@keTUANan Melayu? Kah kah kah!

Mana dia berani letak jawatan MP ke ADun dia tu... pasai pa? Dia kata orang nak jalankan tugas untuk penduduk Bandar Baharu sana? Dia suka la nak letak jawatan ka nak kluar PKR ka, janji dia bedal mana dia tak suka. Dulu tak suka UMNO dia nyalak siang malam. La dia jilat UMNO cuma tak umum masuk UMNO saja tu. Tapi dia tak suka PR@PKR dia nyalak sebagai bebas. Bebas ka Liar ka? ADUN/MP Bebas ka atau anjing liar? Manyak bahaya meh! ni macam olang pun ala ka? Cis kasi tembak saja la anjing ni! Who? Any1 guess! Am i talking about Zul? Talking more about 'anjing' ...hahaha

Isa Sunday, November 14, 2010 3:35:00 AM  

AmenoWorld;

Lu sudah salah masuk chanel bro...

Itu semua Anjing politik daaaa...

Lu kenal ka... anjing politik tu apa...???

Selupa itu anjing laaaa... hahaha.. menyalak siang malam minta daging tapi dapat tulang...

Ehhh... bro, gua nak tanya sama lu... apa nama blog ni bro..???

hahaha...

Isa Sunday, November 14, 2010 3:38:00 AM  

Hanz;

Lu ada contact nbr Majlis Perbandaran Kulim tak...??? Banyak sangat anjing liar kat Kulim...

Yessss... we talked about "Anjing Liar".. hahaha...

mahaza Sunday, November 14, 2010 6:46:00 AM  

cadangantu bagus cuma takleh dipraktikkan sebab TDM dah tukar. Kalau letak jawatan lima (5) tahun takleh nak bertanding dah.... habih tu menyalak bukit boleh lah...

pemulihankhasklur Sunday, November 14, 2010 8:37:00 AM  

kakaka bri ISA lu memang kelakar kakakakaka sama la bro wajah mereka tu mcm adik beradik sebapak ja kakakakaka

Anonymous,  Sunday, November 14, 2010 10:18:00 AM  

Tuan blog...
Gua sebut saja nama zul kulim ka, zul joker ka, zulbabwe ka, zul cuti gi New York ikut PiEm ka...terus rasa loya.
Biasa kat TB3 la wartawan bodo mesti tanya dia (jul congkok)...woi wartawan dlm kabinet PM DS Najib banyak la muka menteri yg tak keluar TB, kasi la cover kat menteri, tim menteri kuar TV. Sian depa....bekurun tak da peluang kuar...asyik2 JulKulim, Jahren dan pelbagai katak politik.
Malukan kuarga la. Segan nak kata ada hubungan kuarga dgn depa nih.

oleh
UtuhRingan

opisboi Monday, November 15, 2010 8:33:00 AM  

bro! patut lu letakkan kupiah kat kpala anjing tu sebab si setan tu lebih kurang sama anjing umngok.

KT WATERFALL Wednesday, April 20, 2011 2:12:00 AM  

IT TOOK ME MORE THAN 5 MINUTES LAUGHTER BY JUST LOOKING THE DOG AND HIS IMAGES.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP