IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

"Ketuanan Melayu" Kepala Jubor Luuuu...!!!!

>> Tuesday, November 30, 2010


Hasil dari "Ketuanan Melayu" yang di banggakan oleh mangkuk ayun songkok tinggi nih... bangang punya makhluk. (kalau kena topik dengan mangkuk nih... gua mesti letak gambar mangkuk ni dengan bini dia.. hahaha... sebabnya mangkuk ni pandai melalak jer... tapi tak tau apa yang dia melalakkan... hahaha.. itu di namakan melalak ke lurah berahi "Ketuanan Melayu")

Pelacur Politik..??? Hello bro... gua rasa lu dan perkasa adalah pelacur politik yang sebenar beb... sebab apa...??? Lu pikir laaaa sendiri...

Kalau lu mampus nanti.. gua rasa sudah pasti malaikat mungkar dan nangkir akan tukar soalan soal jawap kubur dengan lu.... hahahaa.... siapa presiden kamu, apa bangsa kamu, siapa ketuanan kamu, siapa bla..bla..bla..kamu... muakakakahhhh.... mampus la lu nak menjawap beb...

Ketuanan Melayu..???

Apa itu "Ketuanan Melayu"...??? Lu tak menonton RTM 3 ke..??? Rancangan "Bersama Mu"..., lu tak tengok video klip "Comolot kat KLCC" ke...??? Lu tak baca paper ke... pasal buang anak merata2, rempit, dadah, pelacuran, zina.... bla..bla..bla.... hasil dari didikian "Ketuanan Melayu".

Apa yang nak lu banggakan dengan "Ketuanan Melayu"... piiirrraaaaahhh... "Ketuanan Melayu" yang menghancurkan orang-orang Melayu sendiri. Hello bro... dengan sukacitanya gua nak memetik kata-kata mat balai nih... (gua harap mat balai nih lebih konsisten selepas ni...) apa katanya...???
"Kalau kedua-dua pemimpin PKR ini dilihat mereka sebagai pelacur politik, Saya kira PERKASA juga bakal digelar sebagai "Pelacur Murahan" kerana sanggup lacurkan bangsa sendiri demi kepentingan politik mereka". baca di sini.
Lu nak gesa Raja2 Melayu buang daerah pemimpin2 melayu yang persoalkan "Ketuanan Melayu" kah.. kah.. kah... kenapa lu buat lawak anjing kurap kat sini bro... ??? Lu pergi tanya dengan Tuan "Ketuanan Melayu" keparat tu.... siapa yang selama ini mengadai dan melelong hak2 Raja/Sultan... itu lu pergi tanya Sultan Perkasa, MahaSultan tu ada jawapannya.

Di sebabkan "Ketuanan Melayu" yang lu melalak sakan itu jugalah;
"Merujuk kepada laporan Parlimen (Hansard), daripada lebih 60,000 isi rumah yang berada di bawah paras kemiskinan berdasarkan pendapatan RM800, lebih 90 peratus terdiri daripada orang Melayu."
Hello bro... yang bodohnya bertingkat-tingkat... lu paham ke tak paham "Ketuanan Melayu" tu sebenarnya apa...??? Lu jangan jadi barua sundal umnoApco bhai... nanti lu pun kena lelong kat belakang lorong dengan puak2 jahiliyah yang nak mampus tu...

Pertahankan "Ketuanan Melayu" pertahankan Raja/Sultan... cehhhh... dah lebih 50 tahun lu orang bangga sangat dengan "Ketuanan Melayu" yang terbukti menindas kaum Melayu di negara ini... lagi mau pertahankan ke...???

Apa.... lu ingat sekarang ni... rakyat respeks ke dengan Raja/Sultan... piiiraaaahhhh... ada pun rakyat tak boleh buat apa2, kalau takda pun lagi bagus.... jimat banyak duit cukai rakyat. Biarlah dia nak kecewa ke.. apa ke... ada gua kisah...

Pi mampuih laaaaa... dengan "Ketuanan Melayu" lu wahai Pelacur Politik Murahan.... Armando De'Perkasa..!!! Lebih baik lu pergi layan "Ketuanan Lurah Berahi" lagi bagus.....


Ini pun hasil didikan "Ketuanan Melayu" jugak kannnnn.... hahahaha... bangang punya Perkasa dengan umnoapco yahudi laknatullah nih....

Kalau "Ketuanan Islam", takda benda2 tu semua.... Bangsa Melayu pun Selamat dan Sejahtera...

10 IkutSukaLu...::

a.samad jaafar Tuesday, November 30, 2010 1:20:00 AM  

kahkahkah.. balun bro balun sampai lumat !!!

kah kah kah...inilah hasil ketuanan melayau...kah kah kah,  Tuesday, November 30, 2010 3:45:00 AM  

kah kah kah...pejuang ketuanan melayu ni pon boleh lak bersekongkol dengan peyamun gelang magnet yang menipu melayu...kah kah kah

New Hope Tuesday, November 30, 2010 4:28:00 AM  

Ketuanan Melayu, sampai sekarang kita pakai teknologi orang lagi, gambar cina dan tamil dah sampai hollywood, filem Melayu nak masuk indon pon susah, ketuanan Melayu?

MBMMBI APA MASALHNYA

Pak Oncu Tuesday, November 30, 2010 9:36:00 AM  

Hebat hebat n3 yg ini ,,,,,,,,,,

opisboi Tuesday, November 30, 2010 10:09:00 AM  

keTUANan melayuKELING...hehehehehe

armal Tuesday, November 30, 2010 10:24:00 AM  

Hahaha..... belasah bro... belasah sampai lenyek ketua pemuda yg tak berapa perkasa ni. Harapkan songkok tinggi dengan lurah berahi dia ajelah. Bagi tau dia, baik dia layan lurah berahi tu. Chitttttt....

bunbinban,  Tuesday, November 30, 2010 8:19:00 PM  

songkok je tinggi tapi otak dok kat pala lutut. Dia ingat pakai songkok tinggi tu mcm org caya la bahawa dia punya pala hotak melimpah ruah sampai tak muat songkok rendah....melalak ketuanan melayu tapi pilih mamak jadi pemimpin...bodoh piang punya geng songkok tinggi. Rabun ke atau mmg bongok tak leh nak bezakan melayu dgn india. ni mesti tak belajar atau tak baca sejarah melaka ni. asyik2 kena belit dek mamak.

mhanafe Monday, December 13, 2010 1:52:00 AM  

ada apa dgn ketuanan melayu??? ramai anak melayu yg jd hamba ada leee..hamba kpda dunia aje..hukum Islam/Hudud diorg tolak sbb tu nk pertahankn ketuanan melayu..hampeh punya perkasa/BN/umnobongok..bg aku tiada apa2 pun dgn ketuanan melayu tu..diakhirat nnti pun tak akan ditanya pun soalan pasal ketuanan ni..semoga usaha2 Pakatan Rakyat diberkati Allah swt..amin

Anonymous,  Monday, December 13, 2010 4:12:00 PM  

oi...bedebap celaka bodoh latnahtu
sungguh katk kata mu..mmmmmmm
gerammmm aku rasa nak sembelih je penfitnah nie...

Diyana,  Monday, June 27, 2011 11:27:00 PM  

bila difikir-fikirkan balik, org melayu ni lagi kuat pengaruh racism daripada omputih yg kita dok cerca pasai menganiayai orang kulit hitam.US pun dh ade presiden kulit hitam yang selama ini tak pernah terfikir di benak kepala otak diorng....Malaysia plak? masih di takuk lama dgn laungan ketuanan melayu. namun, semakin malaysia membangun, semakin itu jugak org melayu semakin meLAYU....layu dgn godaan syaitan, layu dengan desakan hati perasaan, layu dgn bisikan iblis.....Dgn semangat ketuanan melayu ni jugak la kita bley tgk hasilnya sekarang...mat rempit, mat dadah, mat perogol, minah bohsia, pembunuh bayi semakin bermaharajalela....sememangnya melayu xde harapan untuk bngn dh kecuali dengan kembali ke jalan Islam yang tidak pernah mengenal bangsa atau bahasa....wallahualam...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP