IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kenduri Kahwin Masa PRK...????

>> Wednesday, November 03, 2010


Selepas selesainya PRK Galas dan Batu Sapi, jom... kita pakat2 berdoa supaya ada YB yang mati lagi supaya boleh ada PRK.... hehehe... kalau boleh yang kena chickenpork tu pun boleh laaaaa...., selain kawasan DUN/PARLIMEN tersebut mendapat projek2 yang telah lama di rancang oleh kereeejaan barisan nasional, penduduk setempat pun boleh menumpang tui.... ha..ha...ha... rezeki melimpah ruah...

Gua punya planning..., menjelangnya minggu kempen pilihanraya, kalau boleh adakan Majlis Kenduri Kahwin.... jemputlah semua pemimpin semua parti yang bertanding, perghhhh... dah tentu2 masyuk woooo...., mana tak masyuknya.... kalau dah pemimpin2 parti yang datang... koman koman pun dalam envelope tu mau RM200-300 bhai.... tambah2 pulak yang ada jawatan Pak Menteri, takan nak selit RM10 kot... jatuh kemaluan diorang beb... apa barang jawatan tinggi2 tapi kedekut.... hahahaaaaa....

Tapi satu jer... yang perlu berhati-hati, masa nak hulur envelope duit tu... kena sorok2 bhai... terutama sekali dari kalangan pemimpin parti PAS/PR...., pastikan takda orang nampak... terutama sekali dari pandangan pihak wartawan atau puak2 perkasa.... takut diorang report polis.

Yang paling di takuti..., takut SPR charge itu Rasuah Pilihanraya.... naya beb... hahahahaaaaaa......

Tapi apa yang Pak Bakaq katakan pun betui jugak... takda penyakit cari penyakit, macamlah duit zakat tu tak boleh bagi selepas pilihanraya.... bagi mengelakkan fitnah....

politik.... politik.... Suburnya Politik kerana ramai orang2 bodoh.

2 IkutSukaLu...::

baginda® Wednesday, November 03, 2010 11:11:00 PM  

huhu kalau demam campak sampai mati den lah orang pertama sampai pekan tu untuk kempen.. nak jadik calon bebas kek sana.. nak joint tak?

Isa Thursday, November 04, 2010 12:00:00 AM  

Baginda;

Gua pangkah lu... kompom.

Rosmah mesti bertanding punya... ganti laki maaaaa... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP