IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ini Baru Betul.... PERPADUAN (UG).

>> Saturday, November 06, 2010

Sumber Gambar: Murai Anak Emas


Ini baru dinamakan Perpaduang.... muakakakakaaaaa.....

Atau adakah gambar itu hasil superimpose....???

Atau sememangnya dirancang untuk di jadikan bahan fitnah..???

Atau puteri tua tu... gatal meghelah...???

Atau bro PAS tu pun sama jer... mengatal kat situ...???

Atau... apa lagi ekkkk... ???

Jangan malukan Islam dan imej PAS sudah laaaaaa..... hehehe....

Ada ke... orang-orang PAS yang perangai macam tu.... ??? la..la..la...la...lalalalalalaaaaa

8 IkutSukaLu...::

pak gad,  Saturday, November 06, 2010 4:50:00 PM  

ada...lu la itu orang..

muakakakakakaka

lalalalal laaaaaaaaa

ulat gonggok,  Saturday, November 06, 2010 5:31:00 PM  

putri tu yg gatai......
yang himpit bro pas tu sampai 2 orang pasai apa??............
lawan berebut kot??....
putri tu pun boleh tahan gak nooooooo???....
tak sampai peringkat mengkudu masak lagi.....

kah kah kah

cicit ngah layor Saturday, November 06, 2010 9:27:00 PM  

Kalau dah tuer pon mengaku putri lagi,tak tau nak cakap aper ler... Gamaknyer putri gunung ledang kut..Kalau dah ngelenyor sangat,ajak jer balik keghomah.... buat ler aper yg komer ndak.Ader gambor disebalik gambor tu...

Isa Saturday, November 06, 2010 11:20:00 PM  

pak gad;

gua lagi hensem bro...

woiiittt.. dvd mana..??? hahaha..

Isa Saturday, November 06, 2010 11:21:00 PM  

ulat gonggok;

sekali putri tu jentik lu... bergulung2 bro... hahaha...

Isa Saturday, November 06, 2010 11:22:00 PM  

cicit ngah layor;

putri gunung judi tu bro... bukan dia kira halal harami.... hihihi... yeeehaaaa...

minda karat Sunday, November 07, 2010 1:20:00 AM  

bro tu bukan orang pas.. tapi lakonan jer tu.. puak2 umno buat provokasi kot..

Anonymous,  Friday, December 31, 2010 7:49:00 PM  

gatal...puteri tua

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP