IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gaya Najib Selepas Jam 12.00 Malam Nanti.

>> Tuesday, November 30, 2010


Lu orang tengoklah di minit ke 9.00 babak tersebut.

Itulah gaya Najib dan Rosmah malam ni..... selepas jam 12.00 tengah malam.... hehehehe....

Hidup "Ketuanan Melayu" ha..ha..ha...

oopppsss... terlupa pulak, di jemput 1Malaysia esok selepas Zohor beramai2 ke kediaman Perdana Menteri untuk meraikan kenduri doa selamat kerana berjaya menaikkan harga minyak....

Menu : Babi golek 5000 ekoq, biawak sungai klang masak kari 150,000 ekoq, beruk salai masak lemak cili 5000 ekoq, Katak masak rendang BBQ 10,000ekoq... dan banyak lagi... lu orang mintak jer... PM tengah bermurah hati tuuuuu....

8 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Tuesday, November 30, 2010 10:39:00 PM  

Gua amik beruk salai,,, yum yum yum ,,,makanan semasa kursus survival,,, hahahahaha kalau lu nak Isa gua leh tolong salai kan untuk lu,,, gua jamin lu akan nak lagi hahahahahah yum yum yum

baginda® Tuesday, November 30, 2010 10:47:00 PM  

baru 2.30 posen.. ikut kate bro kan senang.. nek kan ke 10 hengget baru tau langit tinggi rendah.. ye dak?

sunsnake@budakbalun Tuesday, November 30, 2010 10:53:00 PM  

iskk korang nih!!!!
teman sangat bersyukurrrrr atas kenaikan ini..
teman ikut sepenuhnya saranan Tuanku Najib agar rakyat Malaysia bersyukur dengan keharmonian dan kekayaan negara!

wakakaka!
Gampang!

SIALAN,  Wednesday, December 01, 2010 2:47:00 AM  

Bila lagi kita nak tolong menterix kita hidup bergaya....ialah ...kalau tak ada duit buat apa pun tak menjadi. Rakyat dah tak heran punya...memang dah susah sekian lama ..Janji pemimpin hidup senang..tak gitu...?

SIALAN,  Wednesday, December 01, 2010 2:47:00 AM  

Bila lagi kita nak tolong menterix kita hidup bergaya....ialah ...kalau tak ada duit buat apa pun tak menjadi. Rakyat dah tak heran punya...memang dah susah sekian lama ..Janji pemimpin hidup senang..tak gitu...?

AmenoWorld Wednesday, December 01, 2010 9:59:00 AM  

kan ke bagus.. minyak naik ? kowang neh kuat komplen je ahh.. cubalah support sket misi najib yg nak bolot kekayaan semalaysia. sapa lagi kita nak bantu kalau bkn owang melayu sendirik. kah kah kah

armal Wednesday, December 01, 2010 10:13:00 AM  

Hanturaya punya PM 1Malaysia.... Ko takde kerja lainke? Asyik2 nak susahkan kitaorang yang memang dah susah ni. Ko tunggu pru13 nanti, kita orang akan naik minyak pulak....tungguuuuuu.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP