IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Dr. Zulkefli Calon Galas Perokok...????

>> Thursday, November 04, 2010

Baru sekejap tadi gua melepak kat Jalan Penchala pekena Mee Hailam dengan member2 PJ Selatan, macam2 ceritalah pasal Galas, sampai timbul isu PAS tak pilih calon merokok, diorang kata calon PAS si Dr. Zul tu merokok.

Gua pun nak mengiyakan pun salah, nak membangkang pun serba salah... sebab tak nampak dengan mata kepala sendiri... mampuih pi la... lu orang nak kata apa pun. Lu orang rancak bersembang... gua rancak tala mee hailam peberet gua tu.... burppp... Alhamdulillah... Syukur... kenyang....bertambah boroi perut gua melantak makan pukul 1.00 malam.... baekkkk.. punya diet... hahahaha...

Sampai jer...rumah kasi on gua punya laptop, check email lebih kurang... lepas tu meranjau skodeng blog kawan2 dan lawan2.... hehehe.... gua masuk jer... kat blog pemfitnah no wahid nih.... uisshhh...!!!!

Ooooooo.... baru gua tau.., apa yang member2 tadi dok sembangkan..., rupanya pasal gambar superimpose kat bawah nih...., dah tu pulak gambar tu blur semacam jer.... nampak sangat puak2 nih dah kering kontang diorang punya ide nak belasah PAS..., sampai sanggup memfitnah sedemikian rupa.... ishhh...ishhh...ishhh... kasihannya....


Tapi... nak kata apakan... dah sememangnya spesies umnoapco macam tu... sejak dulu, kini dan selamanya akan sebegitulah sifatnya, sifat melayu islam dalam surat beranak jer....

Kalau tak fitnah... tak menipu bukan umnoapco namanya... dari kepala busat sampai ke penjilat totok... semuanya kaki kencing... hahahaha....

2 IkutSukaLu...::

jai,  Thursday, November 04, 2010 2:30:00 AM  

Kah kah kah...

Rokok tu jenama kepala bapak Barisan Najis!!!

Kah kah kah...

Incek Akim Thursday, November 04, 2010 2:30:00 AM  

kalau ade yg caye ni, kre menjadi jugak la umpan2 fitnah si gomo ni. haha~

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP