IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Dasar Muka Tembok...!!!!

>> Wednesday, November 03, 2010

Semalam gua dah sebutkan;

" Lu orang punya 'MaMa' gila glamour... cita2 nak jadi PM kononnya..., kalau nak jawatan PM suruh dia masuk bertanding dalam PRU -13 nanti, jangan buat gila macam sekarang ini..." linknya di sini.

Hari ini apa pula kata Speaker DUN Selangor;
"Beliau menyarankan Rosmah agar turut bertanding dalam Pilihan Raya Umum (PRU) ke 13 kelak sekiranya ingin mengambil bahagian secara serius dalam urusan kerajaan. "Mungkin pada masa itu, kalau dia menang PRU 13, PM boleh lantik dia sebagai TPM menggantikan (Tan Sri) Muhyiddin," kata beliau dengan nada sinis. - FMT.


Satu jer... sifat dan perangai pompuan ni yang gua kagumi.... dia seorang yang berani... berani melanggar apa saja asalkan keinginan nafsu serakahnya tercapai. Jangan cerita pasal protokol... dia tak heran maaaa... Jangan cerita pasal undang2... sebab undang2 macam mak bapak dia yang punya, jangan cerita pasal  perlembagaan negara... akan dia redah semacam jer.... cakaplah apa saja pasal dia.. dia buat bodoh jer...

Dasar muka tembok....

Bak kata member kita Jai.... "Pompuan ni Mama ke... Momok..???" hahaha... lu orang fikir la sendiri...!!!!

6 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Wednesday, November 03, 2010 1:34:00 AM  

Salam ISA,,, sodap sodap muly yoo kau kutuk org kampong den,,,,,, !!! ni yg den hanggin sebuah badan ni ,,,,, hahahahahaah poie jahanam lah dio ISA oii ,, jgn lah pulak ekau nak poning kan kopalo momikir kan hal dio aere,,,,,,

crayon Wednesday, November 03, 2010 1:46:00 AM  

woi!! hang kutuk bik mama aku pasaipa?? aku syg dia tau tak!! bik mama bukan muka tembok.. dia muka 'jelita' ok! kah kah kah

jai,  Wednesday, November 03, 2010 3:00:00 AM  

Kah kah kah...

Lu melampau la bro ISA.

Gua upgrade sikit la bro, bukan muka tembok tapi muka litar F1.

Kah kah kah...

baginda® Wednesday, November 03, 2010 9:49:00 AM  

mintak die gantikan Chong wei leh? Bik mama nih mesti tere men badminton... gegar!

otaklunyai Wednesday, November 03, 2010 12:19:00 PM  

badan macam B*B* perangai pun macam B*B* menyondol je... tak ikut protokol...

Anonymous,  Wednesday, November 03, 2010 4:28:00 PM  

Amin
Baik tu big mama mcm jln penguin,sodap2 eeee kecut2 benda aku,bro isa tukar rentaklah,p main dangdut,goyang lagi,lagi,lagi...hehe

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP