IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bidadari Syurga... Gua Tak Mau...!!!

>> Thursday, November 18, 2010

Sori... kalau pagi ini gua rock jiwang sikit..., pagi ini gua "off politics" sekejap atas urusan peribadi, soal hidup dan mati... sebab gua risau akan terlupa macam tahun lepas... hahahaha...

Actually gua ingin ambil kesempatan pagi ini untuk ucapkan "Happy Birthday" kepada pramugari gua... bahagi darap tolak campur dah 21 tahun kami mengenali antara satu sama lain. Empat tahun berkawan akhirnya akad nikah, di amanahkan dengan 5 orang anak.

Alhamdulillah... syukur ke hadrat Allah SWT, dan terima kasih kepada lu.. wahai isteri ku... kerana selama ini segala dugaan berumahtangga, susah senang di tempuhi bersama dengan penuh kesabaran, hanya Allah MAHA mengetahui...

Gua tau lu pembaca senyap blog ini.., lu pun tau gua tak pandai nak romantik2 dengan bahasa bunga2 penuh puitis... yeeeaaakkkk geli wa cakap lu..., tapi gua ingin menzahirkan perasaan itu melalui lagu kat bawah ni..., yang lu paksa gua beli CD ori dia hari tu... rabak duit gua..., apa2 hal pun lu layan jelah lagu tu... dan.... "HAPPY BIRTHDAY"...!!!!, lu jangan berangan laaaa.. gua nak bagi bunga ros kat lu... hahaha...



I praise Allah for sending me you... My Love, you found your home and sail with me. And I`m here with you, now let me let you know.....

You`ve opened my heart, I was always thinking that love was wrong, but everything was changed when you came along..., and there is a couple words I want to say...;

For the rest of my life I`ll be with you, I`ll stay by your side honest and true till the end of my time... I`ll be loving you... loving you

For the rest of my life thru days and night, I`ll thank Allah for open my eyes. Now and forever I`ll be there for you. I know it deep in my heart I feel so blessed when I think of you. And I ask Allah to bless all we do...
 
You`re my wife and my friend and my strength. And I pray we`re together in Jannah...

Now I find myself for feeling so strong, yes everything was changed when you came along... And theres a couple words I want to say...;

I know that deep in my heart now that you`re here, Infront of me I strongly feel love. And I have no doubt. And I`m singing loud that I`ll love you eternally....

Gua nak lu tau satu jer.., gua tak pandang Bidadari kat Syurga, kerana.. 
You`re my wife and my friend and my strength.
And I pray we`re together in Jannah...
Insyallah....

17 IkutSukaLu...::

Kakcik Seroja Thursday, November 18, 2010 8:00:00 AM  

Selamat hari ulangtahun kelahiran buat Mrs. Isa... semoga kasih sayang kalian itu akan berpanjangan ke Jannah sepertimana diimpikan. InsyaAllah. :)

A Mum Of Three Mohd Thursday, November 18, 2010 9:34:00 AM  

Salam Isa,

Kirim salam pada orang rumahnya and wish her 'Happy Birthday' for me.

Mum doakan semoga kehidupan dia serta you all sekeluraga sentiada berada dalam rahmat Allah SWT.

Jangan cakap pasal bidadari, gua jealous!! Hi hi hi

dollahyankee,  Thursday, November 18, 2010 9:39:00 AM  

Laaa....depa semua dok kata hang masih bujang trang..tang..tunggg!!!

agas,  Thursday, November 18, 2010 10:19:00 AM  

mcm lu pun ada org nak? ha ha
anyway..you are romantic bro..
semoga bahagia dan berkekalan selamanya..

Anonymous,  Thursday, November 18, 2010 10:29:00 AM  

bro sedap juga ayat2 lu..gua boleh pinjam ni...anyway may allah bless both of u..hehe


i'm no king

Pue,  Thursday, November 18, 2010 11:17:00 AM  

jiwang gak bro isa ni...
jom kita pakat teka,brape umur bro isa skrang???kihkih

MOH KEMBARA Thursday, November 18, 2010 2:21:00 PM  

Salam Yob ISA, eleh kata tak romantik, tu dia aihh siap pasang lagu extreme tegar giler romantika Maher Zain! Takper ler Yob...tabik kat miker yg dedikasikan entry ni pd Buah Hati miker...Tahniah Happy Anbesrseri! Citer Mujahiddeen Part 2 dah mai!

ISA Thursday, November 18, 2010 2:45:00 PM  

Salam Kakcik;

Terima kasih kakcik.

Insyallah, harap kakcik juga mempunyai impian yang sama. Insyallah...

ISA Thursday, November 18, 2010 2:47:00 PM  

M3M;

Insyallah, nanti saya sampaikan.

Terima kasih atas doa Mum.

Apa nak jealousnya... Allah anugerahkan Mum sebagai Permaisuri Bidadari..., lagi power... hahaha

ISA Thursday, November 18, 2010 2:48:00 PM  

dollahyankee,

Salam bro...,

Bujang on and off bro... hahaha..

ISA Thursday, November 18, 2010 2:49:00 PM  

agas;

hahahaha.. ikut sunnah nabi bro..

ISA Thursday, November 18, 2010 2:50:00 PM  

I'm no king;

thx bro..., kalau pinjam kena pulangkan balik bro... hahaha..

ISA Thursday, November 18, 2010 2:52:00 PM  

Pue,

Lelaki.., walau badan setegap Triple H, dalam dirinya pasti ada jiwa halus.

Lelaki yang menafikannya.. adalah lelaki hipokrit.

hahahaha...

ISA Thursday, November 18, 2010 2:55:00 PM  

Moh Kembara;

Salam Yong, jawapannya sama kepada saudara Pue di atas tu.

Gua tak pandai berbahasa/berkata2 romantik macam hero hindustan atau jantan kasanova, tapi dalam hati ada cinta...

hahahaha...

Part 2 sudah keluar ka...? Nanti malam gua melawat...

bunbinban,  Thursday, November 18, 2010 2:56:00 PM  

aduishhh....naisb baik wa jantan kalau tidak wa jatuh cinta sama lu...ha ha ha ha...romantik ko ek...

Kerajaan Rakyat Thursday, November 18, 2010 4:09:00 PM  

Salaam bro,

Syukur Alhamdulillah dan semoga jodoh berkekalan
dan dikurniakan dengan rezeki halal melimpahruah

Semoga anak juga bertambah!

hj jamaludin,  Thursday, November 18, 2010 5:11:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Ameen. Jazakallahu Khairan. May ALLAH SWT bless lu and your family too. Barakallah Wa Syafaat Rasulullah SAW. Sampaikan flying kiss gua kat bini lu tu.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP