IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bela Arowana Boleh Kaya Ke..???

>> Tuesday, November 23, 2010


Tembolok dan kepentingan pengusaha Arowana berapa ramai...??? Tembolok dan kepentingan pesawah padi pula berapa ramai...???

Padahal pesawah padi ini sudah berabad dan berketurunan mengusahakan sawah padi, tiba2 datang pulak projek yang menjejaskan usaha tanaman mereka. Harap Kerajaan negeri Perak boleh beri perhatian terhadap aduan para petani/pesawah ini....

Janganlah kerana segelintir individu yang nak cepat kaya, kita menafikan hak orang lain yang terlebih dahulu mencari nafkah di situ.

Selanjutnya di sini.


Gua pun minat gak dengan Arowana nih... tapi gua baru cuba try test bela Arowana Yellow Tail beli anak RM150 (baru 2 bulan), hehehe... tengok yang golden dan red arowana memang cun gilerrr beb... tapi gua takut beli mahal-mahal lepas tu innalillah... anak jer... sekor RM1500... gilababas punya harga..

Errrr... kalau bela Arowana... SPRM tak macam kilat kan untuk buat siasatan.... bukan apa gua takut Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani buat repot pulak.... pasal Arowana nih spesis belaan orang2 kaya jer..., kalau jumpa kat golongan orang2 susah macam gua nih... goreng pun sodap... pasal tu gua bela dulu... dah besar nanti... masuk kuali jawapannya.... hahaha...

5 IkutSukaLu...::

sekamar rindu Tuesday, November 23, 2010 6:58:00 PM  

salam...tuan,

bangga dengan gaya tuan membongkar segala yg tak kena dlm masyarakat

Anonymous,  Tuesday, November 23, 2010 8:55:00 PM  

haha..
kalu nak tau..
lps noh omaq mai kat b.merah la bru penuh tokei2 cina bukak kolam..
apa yg dia da buat??
hangpa pi tnya menteri malaon nih..
yg susah & memanjang susah ja ttp org2 kg..

set kulaan a.pongsu.

Pak Oncu Tuesday, November 23, 2010 9:08:00 PM  

ermmm sonang tu,,, kalau org kampong bersatu hati sonang!!! boli sebotol tengkorak danlepas kan dalam tali air,, buek selalu !!!! lama lama taukeu cina tu pun nanti gulung tikar !!!!!! tapi melayu ni susah sikit BINGAI nya lebih sikit !!!!!

BUJANG SUSAH Tuesday, November 23, 2010 9:39:00 PM  

mak sedara gua kena kencing dgn pengusaha arowana yg buat sistem pawah ni rm120.000 (1.2k) Mak sedara gua dok kat KL. nak pegi sana jauh. so buat perjanjian dalam telifon jer. masukkan duit dan mereka janji akan buatkan agremeent. sampai masa duit dah bank in call pun dah x dpt. no phone terus tutup. mak sedara gua ni pun sengal jugak. percaya sgt kat org.

Nama mamat yg bertanggung jawab ni BAYU. cilaka punya bayu.. kalau korang nak kenal korang leh tengok mamat ni kat link ni>>>

http://www.blogger.com/feeds/7299243308354311382/posts/default

yang hitam legam x pakai baju tu la bayu. dengar cerita si bayu ni dah cabut lari sebab ramai org cari dia. last dia ni guna kereta mercedes clk sport. sape2 yg ada jumpa dia tolong bgtau kat aku...

Sorang lagi pemilik blog yang kena kencing dik BAYU ni>>>

http://desaanggerik12.blogspot.com/2010/10/ikan-kelisa-bukit-merah.html

benci ameno,  Wednesday, November 24, 2010 7:25:00 AM  

Projek ameno. Sokong lagi le!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP