IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Azmin Ali Kantoi Beb...!!!! ha..ha..ha...

>> Saturday, November 06, 2010

Ha..ha..ha...,

Sepanjang pemilihan PKR gua tak pernah usik dan sentuh pun hal diorang, mampuih pi la kat diorang. Walau tahu siapa main duit, siapa chai siapa, siapa yang di bela oleh Datuk itu dan Datuk ini. berapa peruntukkan yang ditaburkan bagi setiap cabang... aaahhh... diorang semua 2x5 dengan umnoapco.

Lu orang baca jelah kat bawah tu;

Aku tanya dia sama ada dia tau siapa dibelakang ini semua.

Tanpa teragak-agak, dia menyebut nama Azmin, yang dibantu oleh Sekretariat Ibupejabat, dan beberapa individu tertentu dalam JPP yang mana Pengerusinya , Dr. Molly tidak lagi mempunyai apa-apa kuasa.

Aku tak ada scanner sekarang ini, jadi aku ambil gambar kertas undi, dan nombor sirinya di tutup, yang boleh dilihat dibawah. - UrekaAsia.


Akhirnya kantoi jugak mamat nih...

5 IkutSukaLu...::

cicit ngah layor Saturday, November 06, 2010 9:13:00 PM  

SALAH SATU DAGHIPADER PENYAKIT YG TAK ADER KUMAN - TAMAK KUASER. Kalau komer tak ndak beghubah juger dalam maser terdekat ni,nampaknyer teman dan oghang yg sesamer waktu dengan teman bulih jadi beghubah pulak pader tempat lain...Seghoper juger!!!

Pak Oncu Saturday, November 06, 2010 10:37:00 PM  

Meh pakat pakat sokong Zaid !!!!!

Isa Saturday, November 06, 2010 11:18:00 PM  

cicit Ngah layor;

ater... nak kata apa lagi yop...

Isa Saturday, November 06, 2010 11:19:00 PM  

Pak Oncu;

Thats right... sokong orang yang banyak buat kerja dari bercakap..

JBS Sunday, November 07, 2010 12:31:00 AM  

Pak Oncu... kalau gitu, sokong aje orang bisu. Berikut senarai jabatan yang akan ditutup jika menyokong pendapat Pak Oncu:

1. Bilal/Imam/Khatib setiap Masjid
2. Sekolah/Universiti
3. Syarikat Telekom Malaysia
4. RTM dan TV Swasta/Satelit
5. Peniaga "Surat Khabar Lama"
6. Tak larat nak senarai......

Yang dikasihi Sdr Isa, tolong beri komen...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP