IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anjing Belaan umnoapco... Senyap.

>> Thursday, November 04, 2010

Kira-kira 12.30 tengah hari tadi, orang ramai kelihatan mendaftar di kaunter sebelum masuk ke dalam sebuah bilik secara bergilir.

Mereka kemudian kelihatan memegang sepucuk sampul coklat.

Semakan mendapati jumlahnya bernilai RM250.

Pengarah Pilihan Raya BN Tengku Razaleigh Hamzah bagaimanapun ketika ditemui pemberita enggan memberikan sebarang komen tentang apa sebenarnya yang berlaku.

Insiden ini adalah yang pertama dilihat berlaku di Galas sepanjang proses pengundian di Galas hari ini.

Bukit Cekati, sebuah kawasan majoriti Melayu terletak bawah pusat pengundian Batu Papan.



Apo... nak di kato.... he..he..he...., kalau umnoapco buat semuanya ok.. semuanya boleh... semuanya halal pada pandangan mata Anjing belaan mereka iaitu SPR.

Itulah sebabnya Rakyat perlu bangkit untuk menumbangkan regim yahudi serta anjing-anjing belaan mereka dalam PRU-13 nanti. Puak2 celaka ni... memang penipu sejak dulu, kini dan selamanya.

Selain daripada itu, tak tau lah samada ini di sengajakan atau tidak oleh Anjing belaan umnoapco nih... iaitu isu kertas undi tiada lambang parti di mana;

Zainab Jalar, juga seorang pengundi DUN itu berkata beliau menyedarinya ketika diberikan kertas undi untuk menunaikan tanggungjawabnya, lapor laman web PAS untuk pilihan raya kecil Galas.

"Sebaliknya ia hanya mempunyai nama calon sahaja," kata Zainab seperti dilaporkan laman tersebut.

Ekoran insiden tersebut beliau dilaporkan segera menghubungi jentera pilihan raya PAS bagi memaklumkan perkara itu.


Apakah itu salah satu cara hendak menipu para pengundi yang kebanyakkannya orang2 kampung dan orang asli yang tidak tahu membaca. Nampak sangat ini satu permainan kotor dari Anjing belaan umnoapco, jika ianya benar.

Selain daripada itu, seperti biasalah... perkara serta cerita lazim apabila ada sesuatu PRK, di mana pasti ada pergaduhan dan penyokong PAS dan PR lah yang akan dipersalahkan... itu cerita standard puak2 bangang dan bingai tu.

Setiap kali ada PRK...., pasti ada anggota Puteri mereka yang di serang, di cabul dan cuma satu jer.... lagi yang belum kedengaran iaitu anggota puteri mereka di kongkek beramai-ramai oleh puak2 PR. Mau rabak betina puteri diorang tuh.... hahahah...., jadi sorry... aaarrrr... gua terpaksa cakap macam tu... sebab bosan dan benci dengan cerita basi serta fitnah bangang puak2 yahudi melayu umnoapco laknatullah yang keji nih...

Puteri umnoapco (gambar hiasan)

Lepas nih... lu orang tunggu pulak mana2 PRK jika ada, dan pasti cerita yang sama akan keluar. Kalau boleh sekali ini gua nak dengar berita Puteri umnoapco kena KONGKEK beramai-ramai..., ada tak dikalangan Puteri umnoapco yang nak menjadi Mangsa Sukarela... dan muka boleh masuk suratkhabar.... hahaha....

Bangang punya umnoapco....!!!!

8 IkutSukaLu...::

minda karat,  Thursday, November 04, 2010 5:49:00 PM  

umno halalkan korupsi tapi haramkan zakat..

drrita,  Thursday, November 04, 2010 9:50:00 PM  

ala 250 jerr.
NICKY NAJIS bagi 300..
lebih 50 hengget..

Anonymous,  Friday, November 05, 2010 12:24:00 AM  

mamat yg terima duit tu pakai baju hijau. orang bulan tu. mesti yg bagi pun orang bulan juga.

Anonymous,  Friday, November 05, 2010 12:28:00 AM  

klik doh, ngundi doh, keputuse doh, tapi........mano pitih 250 utk kawe.

Lang Friday, November 05, 2010 1:20:00 AM  

salam bro...

mana buleh tukar bro... nanati pitih tak do la... kerajae persekutuan banyok pitih.. dan baek hati selalu... tak do kerajae sekare ni.. mano nak dapak pitih... pakoh dacin selalu...

pitih 250 buleh tahe sebule...

Anonymous,  Friday, November 05, 2010 7:25:00 AM  

umnoapco akan hancur dlm masa terdekat.khilafak islamiyah akn kembali berdiri.masa tu aku nak tengok kepala najib ngan suami puaka dia kena pancung.

Anonymous,  Friday, November 05, 2010 7:25:00 AM  

umnoapco akan hancur dlm masa terdekat.khilafak islamiyah akn kembali berdiri.masa tu aku nak tengok kepala najib ngan suami puaka dia kena pancung.

Anonymous,  Friday, November 05, 2010 7:25:00 AM  

umnoapco akan hancur dlm masa terdekat.khilafak islamiyah akn kembali berdiri.masa tu aku nak tengok kepala najib ngan suami puaka dia kena pancung.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP