IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anjing-Anjing Politik.

>> Saturday, November 13, 2010






Benarkah muka-muka kat atas ini memperjuangkan KEADILAN ..... atau retorik KEADILAN demi KUASA.. PANGKAT.. dan HARTA...

Apa bezanya anjing-anjing politik ini dengan anjing-anjing politik umnoapco yahudi laknatullah... ikhlas kah mereka dalam perjuangan menegakkan "KEADILAN"....

Bijak berbicara, manipulasi kata, rakyat terpegun yang cerdik pun boleh jadi bodoh terpedaya. Inilah muka-muka yang bakal meranapkan impian rakyat Malaysia dalam usaha membentuk Kerajaan Baru.

12 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Saturday, November 13, 2010 3:36:00 AM  

Salam Isa,,,,,,,,,, lain macam jer n3 ekau yg ini,,,,, hahahahahhahaah !!

dlines Saturday, November 13, 2010 7:38:00 AM  

kenapa mesti gunakan perkataan "anjing2 politik".adakah ini yang diajar oleh guru bahasa anda di sekolah....bahasa melambangkan kepribadian.banggakah kamu dengan cara penulisan ini?

TheSniper Saturday, November 13, 2010 9:14:00 AM  

Setuju dengan dlines, perkataan 'anjing politik' tak sesuai.

Yang sesuai 'BANGKAI POLITIK'

KAH KAH KAH!

Watan Saturday, November 13, 2010 9:48:00 AM  

Salam

Muka - muka opportunis yg 'membingungkan' rakyat....elok - elok dah jalan ke Putrjaya, menyimpang jauh masuk hutan.....alamat PRU13 melingkuplah jawabnya.....

Panglima Muda Saturday, November 13, 2010 9:52:00 AM  

lebih dari anjing, kejap sana kejap sini, putar sane sini dan memiliki kekayaan

cicit ngah layor Saturday, November 13, 2010 1:15:00 PM  

Hehehe..Lain bunyi,lain gayer miker haghi ni.Miker pon dah condong juger ker?? Atau pon senget?? Lugu teman nengok semuer gambor2 tu tapi tak ader juger teman nampak gambor kawan Syamsul Iskandor..ISA...ader aper2 ker!!!.

Isa Saturday, November 13, 2010 3:43:00 PM  

Pak Oncu; Salam bro..,

macam mana tu...???

hahaha...

Isa Saturday, November 13, 2010 3:46:00 PM  

dlines;

Lu dah baca ke.. pengatas dan amaran blog ini...

Tauladan dan sikap muka2 dalam gambar itu juga melambangkan keperibadian mereka...

Banggakah lu dengan pemimpin sebegitu...???

ooppsss... Apa nama blog ini..???

Isa Saturday, November 13, 2010 3:47:00 PM  

TheSniper;

Actually.. lebih jijik daripada itu...

kerana mereka2 itu sedang membodohkan rakyat..

Isa Saturday, November 13, 2010 3:49:00 PM  

Watan;

Kalau diorang tidak berubah kepada kebaikan diri dan parti, tak mustahil telahan lu itu menjadi kenyataan bro...

Isa Saturday, November 13, 2010 3:50:00 PM  

Panglima Muda;

Nampaknya lu paham apa yang gua maksudkan... thx bro...

Isa Saturday, November 13, 2010 3:54:00 PM  

cicit ngah layor;

bro.. gua tak memihak kepada mana2, tapi gua menyokong aspirasi rakyat.

Muka2 tu banyak putar belit, makin di belit makin merosakkan PKR, kesannya kepada PR.. iaitu rakyat yang melihat akan terhakis kepercayaan mereka.

Lebih baik diorang diam diri dan selesaikan secara dalaman, daripada buat kenyataan media dengan mengutuk/cabar mencabar sesama diorang.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP