IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anak Siapa Nih Comolot Tepi Jalan..???

>> Monday, November 15, 2010

Gilerrrr....siot.... ntah anak sapa la pulak nih... pujuk memujuk nak breakoff apa kejadah punya hal... konon loving cintan cintun maut punyeaaarrr.... sampai hilang rasa malu, dah jadi macam kat europe pulak....

Adegan pujuk memujuk... siap comolot kat tepi jalan.... apasal tak londeh jer... terus kongkek jer kat tepi jalan tu... bangang bodoh stupid punya anak2 melayu...., dah jadi macam filem tamil pun ada jugak... sebabnya orang sekeliling kat kawasan tu takan tak perasan dan membuat teguran, macam ramai yang menonton jer.... perlakuan tak senonoh tersebut.

Video yang tersebar kat fb nih... kalau JAWI atau JAKIM tak ambil tindakan, tak tau nak kata apa laaa.... dengan jenis spesies remaja melayu berkelakuan tidak senonoh di khalayak awam dan bakal menjadi budaya jika tidak di kekang dari sekarang.

Kalau lu orang nak tengok video adegan comolot dan mengenal pasti muka anak siapakah ini, lu orang klik jer kat sini.

3 IkutSukaLu...::

cicit ngah layor Monday, November 15, 2010 1:45:00 PM  

Demer beghani buat peghangai kughang ajor tu sbb demer ader peluang.Kalau tak ader peluang,demer pon kecut juger.Peluang demer ialah,org Islam sekeliling buat tak peduli.Selagi bukan kaum keghabat demer yg buat peghangai,selagi itu ler demer buterkan mater dan pekakkan telinger.Alasan demer tak ndak jager tepi kain org lain.Demer tak sedor,ader masernyer,jager tepi kain org tu dh jadi wajib.Kalau kiter nak haghapkan pemeghentah buat amar makruf nahi mungkar ni,teman ghaser payah ler sikit...nak nambah tempat maksiat lagi,ader.PR kener pikiorkan carer mengatasi masalah ni.Aper kater tubuhkan satu pasukan bagi tiap2 daerah hanyer utk mencegah maksiat ni.Bomba sukarela pon bulih ditubuhkan,aper ker pulak pencegah sukarela.Bukannyer kener beli lori pancut ayor pon,yg penting sukarela sampai dulu sebelom ayor tepancut.

cicit ngah layor Monday, November 15, 2010 1:45:00 PM  

Demer beghani buat peghangai kughang ajor tu sbb demer ader peluang.Kalau tak ader peluang,demer pon kecut juger.Peluang demer ialah,org Islam sekeliling buat tak peduli.Selagi bukan kaum keghabat demer yg buat peghangai,selagi itu ler demer buterkan mater dan pekakkan telinger.Alasan demer tak ndak jager tepi kain org lain.Demer tak sedor,ader masernyer,jager tepi kain org tu dh jadi wajib.Kalau kiter nak haghapkan pemeghentah buat amar makruf nahi mungkar ni,teman ghaser payah ler sikit...nak nambah tempat maksiat lagi,ader.PR kener pikiorkan carer mengatasi masalah ni.Aper kater tubuhkan satu pasukan bagi tiap2 daerah hanyer utk mencegah maksiat ni.Bomba sukarela pon bulih ditubuhkan,aper ker pulak pencegah sukarela.Bukannyer kener beli lori pancut ayor pon,yg penting sukarela sampai dulu sebelom ayor tepancut.

MOH KEMBARA Monday, November 15, 2010 7:02:00 PM  

Salam Yob, apa tu comolot? So deme comolot macam anjin jantan dgn anjin tine tepi jalan! Anak sapa lah diorang nih!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP