IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

100 Ribu Bhaghal Tunjuk Perasaan.

>> Tuesday, November 02, 2010


Gelihati betul laaaa... tengok perangai puak2 haramjadah umnoapco nih.... kenapa diorang suka sangat buat lawak bangang untuk bagi orang gelak ketawa... hahahaha....

Katanya seramai 600 orang dah pulangkan wang ihsan wargaemas, sepatutnya jumlah kutipannya RM60,000 sebaliknya yang dipulangkan kepada Kerajaan Negeri sebanyak RM23,700.00 jer.... balancenya mana woooiiiii....

Dah kena songlap ker....????

Dah tu pulak..., orang dah cakap kepilkan dengan senarai nama wargaemas yang pulangkan duit tu (tak mau terima duit tu), dah la.. diorang tak buat... dah tu siap nak bergaduh pulak... memang perangai macam Setan.... puak2 nih...

Soal isu tanah gua dah publishkan di sini, so malas nak sentuh dengan kebodohan serta politik murahan puak2 haramjadah yang seramai 100 ribu riban orang buat demo di Penang hari nih...

Rujuk sini jelah...

1 IkutSukaLu...::

opisboi Tuesday, November 02, 2010 10:36:00 PM  

yg pasti & 1000% didalangi olih melayuKELINGparia, dah lama tak masyuk nanti nak juai nasi kandaq org dah tak kelapaq dah. aku mai penang dah tak kelapaq nak makan nasi kandaq melayuKELINGpariah ni meluat...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP