IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ustaz Ini Buang Tebiat..??? Petanda Nak Mati...!!!!

>> Saturday, October 30, 2010

Gua selalu jugak diterjah oleh puak2 totok karat umnoapco yahudi melayu laknatullah yang mempertikaikan kenapa PAS berkawan dengan DAP, dan soalan bangang macam nih dari puak2 buta kayu yang macam pundek ni... memang betul2 menjengkelkan gua.

Selalunya jawapan kepada soalan BODOH lagi BANGANG ini gua balas balik dengan soalan BANGANG yang memBODOHkan puak2 laknat ni pula..;

Sebelum lu orang tanya kenapa PAS kawan dengan DAP, adalah lebih baik lu orang jawap dulu kenapa dah setengah abad umno masih berkawan dengan MCA, GERAKAN, MIC dan parti2 kapiaq yang lain...., lu boleh jawap yang itu... gua akan jawap soalan lu orang.

Kesudahannya puak2 ni akan mati akal terbangang-bangang sendiri beb..., nak kona kononnya PAS parti Islam tak boleh berkawan dengan parti kapir, puak2 laknat tu tak boleh nak kona... sebab diorang pun mengaku diorang parti yang perjuangkan melayu dan islam, so.. dari sudut mana diorang nak kona...??? tambahan pulak sekarang nih... ada jawapan bonus terhadap puak2 laknat nih... iaitu parti laknat ini berkawan juga dengan yahudi zionis israel (apco)... lagilah bertambah-tambah diorang punya bangang...

Ustaz Nor Idris

Jadi apabila menyentuh isu makhluk kurang ajar dan biadap ini, yang dah terperap lama dalam khutub khanah muzium negeri Kelantan nih.. (gambar) iaitu Ustaz Nor Idris yang gua anggap dia ni sebagai seorang Ustaz tua yang dah nyanyok, tak berakhlak dan ada wayar yang terputus dalam litar kepala hotak dia tu... sebagai buang tebiat jer...

Sebagai seorang yang bergelar Ustaz sepatutnya beliau menggunakan akal dan fikiran sebelum mengeluarkan kata dan bertindak, kini dia dah menjatuhkan maruah dan kemaluannya sendiri gara-gara terlalu taksub untuk menjadi anjing kurap umnoapco parti yahudi melayu laknatullah.

Sekali lagi gua katakan orang tua nyanyok ini sudah buang tebiat... mungkin untuk 100 hari paling lama atau dalam tempoh 44 hari paling singkat, jadi buatlah persiapan apa yang patut untuk beliau.

Innalillahiwainailahirajiun.........

Kredit kepada sumber gambar dan ilham dari sini.

p/s: Orang yang biadap harus di ajar dengan cara biadap.

9 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Saturday, October 30, 2010 10:59:00 PM  

ISA kau masih ingat mantan Imam masjidil Watan ,,,, apabila kalah dalam PRU beliau telah menendang kotak peti undi,,,, !!!!! itu lah nilai akhlak pemimpin rakyat yg duduk dalam gorombolan !!!!!!!!!

faizal Saturday, October 30, 2010 11:10:00 PM  

salam

dah abis ikhtiar..macam tu laaa..
lama sangat bawak agenda UMNO dalam diri..tue pasal makin lama makin huduh...

sakit hati dengar tok guru kena caci tapi semakin hormat kat tok guru sebab tok guru memang beradab dan pandai mengawal diri, kalau orang lain masak lerr ustaz tue...

Isa Saturday, October 30, 2010 11:22:00 PM  

Pak Oncu,

Ingat... mana boleh tak ingat kat Pak Imam tu...

Tapi den dengar dia dah mati... hehehe...

a.samad jaafar Saturday, October 30, 2010 11:24:00 PM  

cakap elok2 tak mau dengorr.. dimaki hamun kalau x mau dengar pun..kita puas hati kan..kan.. hohohoho

Isa Saturday, October 30, 2010 11:24:00 PM  

Faizal,

Masuklah seribu Ustaz atau Ulama ke dalam umnoapco, hasilnya semuanya jadi gilababi...

Dahsyat dan berbahaya sungguh virus dalam parti haramjadah tu...

Isa Saturday, October 30, 2010 11:25:00 PM  

a.samad jaafar,

keliru dengan komen lu...

ijoks2009 Sunday, October 31, 2010 12:00:00 AM  

Salam,
bak kata Ust. Tuan Ibrahim.
Umno ni,kalau wali masuk pun punoh jangan kata ustaz.

Anonymous,  Sunday, October 31, 2010 12:03:00 AM  

kata Ahlil sejarah Islam.
barang sesiapa berani menghina dan tidak menghormati ulama; alamatnya pendek umur..

hj jamaludin,  Sunday, October 31, 2010 12:14:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Bro! kalu petik (duit) da tak masuk , kepala boleh berserabut . Lu kena ingat Bro, orang tua itu bekas ADUN . Dulu fulus masuk , sekarang fulus tak masuk .Boleh jadi sasau ma!
Bak kata Dr Mashita , lacur pun halal kalau fulus tak ada?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP