IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umno/bn Semakin Mengigil... Berpeluh Dahi...!!!!

>> Tuesday, October 26, 2010

Ini satu berita panas dan pasti menyebabkan puak-puak umnoapco yahudi laknatullah akan marah, apabila anak2 muda yang sering mereka didik dengan dakyah dan ideologi cara umnoapco tiba-tiba mengeluarkan kenyataan yang "menentang arus" dan aspirasi umnoapco sendiri.

Ini berlaku ketika dua pelajar (mahasiswa) yang mewakili kelab umnoapco luar negara iaitu daripada Moscow dan Seoul telah di undang khas ke rancangan "Sudut Pandang" di Astro Awani pada minggu lepas, maaf gua terlupa nak catitkan nama kedua2 pelajar tersebut, tapi gua respeks cara pemikiran mereka... Syabas anak muda.

Gua yakin, pasti ramai terkejut apabila salah seorang pemimpin pelajar terbabit dengan secara jelas telah memuji kepimpinan Pakatan Rakyat, sambil menyebut dengan jelas nama Ketua Umum PKR "Anwar Ibrahim" yang lebih "merendah diri" ketika mengadakan lawatan dan bertemu pelajar di luar negara. Kenyataan panas ini pasti membuatkan pemimpin2 umnoapco terkejut baboon.. wa cakap luuu...

Pasti mereka tidak menyangka, pelajar2 yang telah diberi didikan cara umnoapco itu sanggup mengeluarkan kenyataan sedemikian. Selama ini.., gua sendiri menyangkakan kelab umnoapco luar negara sememangnya merupakan penyokong totok parti haramjadah itu. Rupa-rupanya kini mereka juga sudah terlebih bijak daripada ahli akar umbi serta pemimpin umnoapco itu sendiri dengan membuat pusingan 360 darjah... hahahaaaa...

Barangkali inilah juga salah satu faktor yang membuatkan si Najib Nazak berfikir berbillion kali untuk mengumumkan tarikh Pilihanraya Umum ke 13, apatah lagi dengan hasil risikan dari para SB dan risikan tentera melaporkan dalam senario politik sekarang ini adalah sukar buat barisan nazianal untuk menang. Dan sebab itulah juga dalam pembentangan bajet 2011, si Najib Nazak ini cuba membeli jiwa Tok Batin dan Jkkk, Pak Imam serta Pak Guard... hahaha... dan di sebabkan itu jugalah... si malaun ini mengugut mempertahankan Putrajaya hingga titisan darah terakhir... perghhhh ganasssss... dalam gigil......

Jika begitulah ceritanya, maka sudah tentu perkara ini juga merupakan satu tamparan hebat terhadap parti itu menjelang pilihanraya umum akan datang. Jika suara anak muda dari parti sendiri sudah sedemikian rupa, apatah lagi anak muda yang berada dari kelompok "atas pagar". Inilah yang amat menakutkan puak-puak umnoapco dan menjadi igauan ngeri mereka sekarang, kerana dakyah mereka selama ini semakin di tolak oleh para pelajar malahan rakyat juga.

Melihat kepada senario ini, maka ia jelas terbukti bahawa umnoapco itu sebenarnya semakin ditolak oleh anak2 muda Malaysia oleh kerana sikap pemimpin mereka yang terlalu protokol dan tidak memahami kehendak dan aspirasi anak muda itu sendiri.

Jika kenyataan seperti itu dibuat oleh kelab penyokong PAS atau mana2 pemimpin pelajar pro pembangkang mungkin ianya boleh diterima. Tetapi, jika ianya lahir dari hati ikhlas anak2 muda kelab penyokong umnoapco luar negara yang seratus peratus ditaja oleh parti haramjadah itu, maka ia menunjukkan memang ada "something wrong somewhere" hehehe.... iaitu penolakan secara total dari golongan generasi muda terhadap umnoapco dalam pilihanraya umum akan datang.... Alhamdulillahhhh......

Anak2 muda ini juga bakal menjadi penentu hala tuju perjuangan politik pada masa akan datang. Justeru itu, kesimpulannya di sini, ini adalah petanda-petanda awal dimana gelombang kebangkitan suara anak muda bakal disemarakkan lagi dan ianya kelihatan semakin jelas sekarang ini.

Gua berharap semoga ianya akan memberi sinar harapan kepada sekalian Rakyat Malaysia yang berhajatkan kepada perubahan "Kerajaan Baru" untuk melihat sebuah kerajaan yang lebih adil dan saksama yang menjadi penerus agenda reformasi buat rakyat.

Yessss..... sebuah "Kerajaan Baru" bagi mengantikan "Kerajaan berusia 53 tahun yang penuh dengan KORUPSI - sila rujuk laporan Ketua Audit Negara"

2 IkutSukaLu...::

arus perjuangan Tuesday, October 26, 2010 6:57:00 PM  

Umngok ingat boleh tipu olang tapi umngok kena tipu sama dia punya kelab penyokong hahaha

minda karat Tuesday, October 26, 2010 7:29:00 PM  

anak muda bangkit melawan.. umno tipu sejarah.. sejarah telah terbongkar.. haluan kiri akan kembali beraksi..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP