IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umnoapco Songlap Wang judi...????

>> Tuesday, October 12, 2010


Apa cerita dengan duit yang dikembalikan oleh warga emas yang dikatakan haram oleh Umno Pulau Pinang sampai hari ini didakwa tidak pun sampai ketangan kerajaan Negeri Pulau Pinang pimpinan DAP.

Mungkinkah mereka tersalah serah lalu diberikan kepada Pakcik Jaga di bangunan Komtar dimana terletaknya pejabat KM Pulau Pinang...kah3.Menurut seorang rakan wa yang berada di Pulau Mutiara tersebut wang yang diserahkan kembali kepada wakil Umno PP untuk dipulangkan kepada Lim Guan Eng adalah wang daripada poket Umno PP.

Menurutnya lagi,"Emak saudaranya juga mendapat bantuan tersebut tetapi awal-awal lagi wang tersebut sudah habis digunakan.Beliau juga tidak yakin bagaimana emak saudaranya yang dalam kedaan miskin dan daif mampu mendapatkan kembali wang RM100,sedangkan makan minumnya kami yang tanggung,"Katanya lagi.

Dalam satu ceramah oleh Mat Sabu,beliau mempertikaikan bagaimana warga miskin ini mampu mengembalikan semula wang tersebut dengan kepingan RM50 yang masih berkilat,sedangkan beliau juga yakin warga miskin ini telah pun menggunakan wang tersebut,"Takda ka warga emas ni wang kertas RM10,"tanya beliau.

Besar kemungkinan,wang tersebut adalah wang yang datang daripada poket Umno Pulau Pinang,Jadi masakan mereka mahu memulangkan kembali duit mereka sendiri..Kuah3..Duit tersebut hanya digunakan sementara dalam episod drama yang telah ditayangkan di kaca TV untuk menjayakan perancangan licik mereka. - Sumber.

Itulah umnoapco yahudi laknatullah.... nak menipu pun agak2 laaaa wooiiii....., dan sehingga hari ini setakat apa yang gua tahu.... satu sen pun masih belum di pulangkan lagi kepada Kerajaan Negeri Pulau Pinang. Ntah mana puak2 umnoapco pi enjoy pun gua tak tau... tak pun diorang dah songlap semua tu... kah..kah..kah....

7 IkutSukaLu...::

opisboi Tuesday, October 12, 2010 8:01:00 AM  

kesian wa nengok warga emas p.p dahlah mesken bodoh pulak! dahlah bodoh badigol pulak, dah 50 tawun kene kencing dek melayuKELING masih percaya lagi..patutlah mamak situa kutuk si madey kata "MELAYU MEMANG PELUPA" agak2 nya inilah kelemahan melayu bodus diperbodohkan.wa TABIK SPRING pada melayuKELING umngok pandai mengambil kesempatan pada si melayu mesken.

hj jamaludin,  Tuesday, October 12, 2010 10:41:00 AM  

Bismilah Hir rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Sabar la Bro . Puak puak UMNOBN masih menunggu lagi . Baru 0.9% warga emas P.Pinang pulangkan kembali wang sumbangan . Selagi belum dapat kesemua 107,620 ( RM 10,762,000.00 )puak puak UMNOBN akan tunggu dengan sabar. InsyakAllah bila da cukup d kumpul baru la puak puak UMNOBN akan pulangkan kembali wang sumbangan tu.Sabar itu separuh kepala otak pemimpin umnobn , bab menipu orang Melayu bagi je kat UMNOBN .

MOH KEMBARA Tuesday, October 12, 2010 10:45:00 AM  

Salam sdr ISA, banyak lagi drama yg sama akan disiarkan sempena dan sepanjang PRK Galas ni. Jangan tukar channel, kot terlepas climax!

Isa Tuesday, October 12, 2010 6:47:00 PM  

opisboi,

apa mau tabik pada melayukeling, kasi tapak kaki umnoapco jer kat diorang...

Isa Tuesday, October 12, 2010 6:48:00 PM  

hj jamaludin,

gua suka ayat last lu itu... hahaha..

Isa Tuesday, October 12, 2010 6:49:00 PM  

Moh Kembara,

Betul tu... kat belakang rumah gua dah ramai ahli PKR, PAS, DAP tengah isi borang nak masuk umno sempena PRK Galas...

hahaha... tunggu jelah RTM3 beritakan...

Lang Tuesday, October 12, 2010 7:03:00 PM  

salam bro,

ini baru TOTO... tolong orang tipuuu orang... yang kena tipu melayu

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP