IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umnoapco Apa Punya Bangang Daaaaa....!!!!

>> Friday, October 22, 2010


Perghhhh... umnoapco ni... selalu menceriakan hidup gua... selalu bikin gua ketawa..., memang setan betullah... asyik melalaikan gua... dengan ketawa lawak bangang diorang tu... ha..ha..ha....

Masa di Hulu Selangor, diorang gantung banner minta buat solat hajat dan baca yasin untuk kamal hassan... tapi tak mampus pun mamat tu..., lepas tu jaja fitnah YB Serdang masuk masjid sampai JAIS dan MAIS pun terikut bangang macam diorang.

Macam kes fitnah wang wargaemas di Pulau Pinang, sampai sekarang semua wang yang diorang kutip balik dari wargaemas Pulau Pinang tak di pulangkan lagi kepada Perbendaharaan Kerajaan Pulau Pinang.

Ntah-ntah duit tu dah habis buat pi enjoy kat Haadyai.... bukan boleh percaya muka2 malaun umnoapco nih... berlagak jer... alim kononnya itu wang haram... tapi yang sebenarnya perangai diorang yang tabur fitnah macam haramjadah.... mangkuk ayun betulllll..... eeeeeeeee.......

Banyak lagilah fitnah diorang yang kantoi dan menikam diorang balik, sebabnya nawaitu jahat tu Allah tak redha.... itu pun diorang tak serik2 lagi... nak kena tunggu salah sorang kaki fitnah tu disambar petir baru diorang ada akai kot...

Nah sekarang pulak, sempena kemeriahan Pesta PRK Galas... dijajanya pula pasal calon PAS...., yang ini lawak terbangang of the year... di mana calon PAS tersebut difitnah pernah di tangkap khalwat dengan mak sendiri.... kah..kah...kah...

Lu orang baca jelah Malaysiakini.

Wooiitttt.... puak2 umnoapco bangang, lain kali kalau nak buat jahat sediakan kertas kerja dulu siap dengan blueprint sekali barulah menjadi fitnah tuuuu..., apasal laaaa... lu orang bangang macam Najib dan Muhyiddin oopppsss... kepala otak lembu , oiiittt... silap... silap... lu orang memang lembu pun... kahkahkah....

Lembu yang di cucuk hidung oleh Ketuanan.... wakakakakaaaaa....

4 IkutSukaLu...::

Pakwe Tiz Zaqyah Friday, October 22, 2010 9:09:00 PM  

ahahahaha kamal hassan..minat gak kome ngn filem tamil negara ye.. ahahahahaha

hj jamaludin,  Friday, October 22, 2010 9:40:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Gua cuma nak bagi lu tahu je! Dulu gua kena lempang dengan guru mengaji muhkadam pasal asyik ketawa . lagi pun bro lu baca petikkan ini "Gelak ketawa dilarang Islam. Menurut pandangan Islam, bergelak tertawa adalah tidak baik dan makruh hukumnya. Ibn Mas’ud meriwayatkan dari Auf bin Abdullah bahawa biasanya Rasulullah S.A.W. tidak tertawa melainkan senyum simpul dan tidak suka melerek, iaitu tidak menoleh, kecuali dengan semua wajahnya. Hadis itu menunjukkan bahawa senyum itu sunat dan tertawa berbahak- bahak adalah makruh… . Maka itu seseorang yang sihat akal dilarang bergelak tertawa kerana mereka banyak bergelak ketawa di dunia akan banyak menangis di akhirat. Orang yang banyak menangis di dunia mereka akan banyak tertawa di syurga.
So mulai hari ini lu banyakkan nangis ( walaupun puak UMNO buat lawak bodoh n bangang.

jai,  Saturday, October 23, 2010 1:54:00 AM  

Kah kah kah...

Kalau tak BaNgang bukan umno la namanya bro!!!

Kah kah kah...

opisboi Saturday, October 23, 2010 7:21:00 AM  

melayau UMNGOK memang bonggok yang cerdik manusia 2 keturunan melayuKELING...apa khabo agaknya katak KING.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP