IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Siapa Sebelah Najib Razak Tu....????

>> Monday, October 11, 2010


Woiiittt... yang sebelah kanan Najib tu... bukan ke... pelakon Porno nombor 1 Malaysia....???

Sori aarrrr.... gua ni rabun dekat jauh beb.... hahahaha..... tak berapa jelassss.... laaaa...

Apa barang PM 1Malaysia... merayu dengan Pelakon Porno 1 Malaysia and the gang.... ha..ha..ha...

Bikin jatuh kemaluan umnoapco jer.... ha...ha...ha....

3 IkutSukaLu...::

dlines Monday, October 11, 2010 1:35:00 PM  

sebab itu umno/BN perlu dikalahkan kalau tidak rosak rakyat...boleh kongkek..bila2 taksalah.adakah inio yang rakyat nak...PRU13.adalah penentu

Hj jamaludin,  Monday, October 11, 2010 1:55:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Dalam renungan Gua lain pulak ,Gua tengok orang tionghua sebelah kanan yg berbaju vest palingkan muka ke kanan dan orang tionghua sebelah kiri pula ( pelakon porno hub)palingkan muka ke kiri , macam dua dua orang Cina ini tak tahan bau busuk ucapan PM 1 Malaysia je?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP