IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sepupu Sepapat Sama Saja...!!!!

>> Wednesday, October 20, 2010

Sumber gambar dari ruang bicara pria malaya

Kelu lidah dah tak tau nak kata apa lagi dengan pasangan gila nih...., cuma berharap supaya melayu2 dalam umnoapco yahudi laknatullah semuanya buka mata luas2 dengan penghinaan yang diberikan terhadap Islam oleh pemimpin nombor satu mereka.

Makhluk macam ini yang lu orang undi dan sokong serta di angkat sebagai Pemimpin Negara... apa lu orang buta dan bangang ke... tak tau menilai manusia jenis apa yang sepatutnya di angkat sebagai Pemimpin, lu orang semua mengaku beragama apa sekarang nih....so... tanggung la dosa kering dan berjawaplah di mashyar nanti....

Buat pasangan nih... bertaubatlah sebelum terlambat, kalau tidak hiduplah lu orang dalam terlaknat... tak payah laaaa... nak berlakon dan bercakap soal Agama lagi... sebab lu oranglah Penjaham dan Perosak Agama Islam.

Betul jugak dialog Kassim Selamat dikuburnya Sabariah.....

6 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Wednesday, October 20, 2010 10:12:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Bro ! Apa ada pada NAMA bro ?
Mufti Perak tak bising pun.
Ulama'Muda UMNO tak keluar kenyataan pun.
Imam Muda Astro tak ambil pusing pun.
Jakim tak kata apa pun.
Majlis Fatwa Kebangsaan tak ulas pun.
Majlis Fatwa Malaysia tak hu wa hu wa pun.
Majlis Ulama' Malaysia tak komen pun.
JPM Bahagian Ugama Dr.Mashita tak bersuara pun.
Dr.Asri mantan mufti Perlis pun sonyap jo?
Jadi perbuatan Rosmah salah ke????
Yang bersuara cuma :
Ruang Bicara Pria Malaysia
Mum of Mohd
Bro ISA
Blogger seangkatan Pakatan Rakyat

Isa Wednesday, October 20, 2010 10:27:00 PM  

hj jamaludin,

Salam bro...,

Nama2 yang hj sebut tu... manusia ka... Syaitan.

Syaitan Bisu...!!!! kah..kah..kah...
Yang jantan mengaku ada teloq... hakikatnya yang ada hanya sarung teloq saja.

Yang betina pulak, mengikut Syaitan Jantan, asal masyuk saja... semuanya halal...

Tr.,  Wednesday, October 20, 2010 11:33:00 PM  

nak bersuara apanya.. ntah2 join skali majlis..

opisboi Thursday, October 21, 2010 7:53:00 AM  

teloq-teloq mereka sedang kene picit dek laki najibun

Incek Akim Thursday, October 21, 2010 9:34:00 AM  

sedih aku tgk org islam sendiri yg lacurkan agamanya di mata dunia. tapi masih ada rkyt yg buta hati, dok undi jugak setan2 mcm ni. haish~

orang lama,  Saturday, October 23, 2010 4:34:00 AM  

70peratus org nogori sembilan benci dgn RosaK-ma@rosmah!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP