IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

PKR Yang Degil...!!!!

>> Thursday, October 07, 2010


Gua sebenarnya malas nak sentuh dan ambil pot dengan hal PKR baik luaran dan dalaman, sebab orang2nya semua jenis handal2 belaka, termasuklah Anwar Ibrahim... keras kepala dan dia jer... sentiasa betul, teguran orang dia buat derkkk... jer... so mampuih pi la kat hangpa....

Ni kat bawah nih.... ada satu komen yang gua petik dari Blog Chegubard ada kebenarannya, suatu hari nanti akan jadi senjata makan tuan... dah ramai yang sound... tapi macam yang gua katakan kat atas tulah.... letih beb... so lantaklah kat diorang...
orang kajang said;

saya salahkan juga PKR kerana senang betul recruit org kerja di pejabat.

sehingga hari ini saya masih terkejut tengok salah seorang bodyguard dsai yg gempal nama rozi sentiasa ikuti dsai di mana jua... padahal sewaktu pr12 dulu masa berkempen dia kelihatan memayung khir toyo di masjid kajang. dia timbul 2 hari selepas pr12 sewaktu banjir di salah sebuah kampung di kajang, tanyalah cikgu lee..
So.... nak tunggu SuperDet tersungkur lagi sekali baru nak bertindak kot.... hampeh...

6 IkutSukaLu...::

hj jamaludin/Yamaha R6,  Thursday, October 07, 2010 7:31:00 PM  

Salam Bro ISA
Gua suka dengan perangai DSAIdan PKR, d sebabkan DSAI dan PKR la Malaysia ada cerita lawak ! Lu bayangkan Bro kalau tak cerita pelik kat diri DSAI dan PKR , gua rasa Malaysia akan kembali zaman orang Melayu bagaikan " LEMBU DI TARIK TALI " hanya jadi Pak Turut puak UMNOBN.

Yong Thursday, October 07, 2010 7:57:00 PM  

Yong tak nak kata ape. Nak tergelak kuat takut terkentut. Malu kat anak penakan. Kahkahkah. Ikut istilah psikologi apa yang dilakukan oleh pemimpin2 Malaysia (BN dan PR) ini namanya psikosis politik!

Pak Oncu Thursday, October 07, 2010 8:48:00 PM  

Isa, memang lah kepalo bana nuar koghes,,,, kalau tak macam mana Shitfull keno sotut (kalau yea lah) hahahahahahha

Isa Friday, October 08, 2010 1:01:00 AM  

hj jamaludin (ori/palsu);

positif... positif...

Isa Friday, October 08, 2010 1:02:00 AM  

Yong;

Jangan gelak Yong, tak sanggup saya... hahaha..

Nak buka kamus dulu apa itu.. psikosis politik..

TQ.

Isa Friday, October 08, 2010 1:03:00 AM  

Pak Oncu;

hahahaha.... no komen bro..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP