IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ngidam Masak Lomak Cili Padi Keli Salai... perghhhh...

>> Wednesday, October 13, 2010


Dalam dua tiga hari ini gua teringin sesangat nak makan Masak Lemak Cili Padi Ikan Keli Salai, sekarang nih gua di JB baru jer... habis appointment dengan client. Sekarang ini gua tak tau nak buat apa di sini, samada nak cari menu yang gua idamkan yang gua sendiri pun tak tau kat mana.... atau henjut balik KL atau nak masuk Singapore melawat Hj Jamaludin... muakakakah...

Dalam perjalanan balik, gua boleh singgah Kajang kat restoran member kita nih.... menu Ikan Keli Salai Cili Api dio... ngancam jugak..., pukul 3.00pm masih boleh sampai Kajang...


Wooiiittt... KulupSakah... pukul 3.00pm ada lagi ke.... masak lomak cili padi...??? Standby untuk gua 2 ekor masak pedas2.... biar meleleh air hidung.... nanti gua sampai... lapar gilerrrr... nih...

Perghhh... di sebabkan gua punya mengidam... secara tak langsung dah promote Kafe Member nih... apalagi tak reti2 lagi ke... nak buat perangai umnoapco.... kah..kah..kah.....

weiii... lu orang tak teringin ke....??? Ni dah dekat nak lunch time nih.... hahahaha.....

wokeyyy... gua nak start BMW Hitam gua.... henjut ke Kajang... Pak Polisi jangan tahan gua tau... harap gua tak terlihat kelibat perempuan ngendong anak kat highway sudah laaaa.... hahahaha...

6 IkutSukaLu...::

Dr. Abdul Wahab Arbain Wednesday, October 13, 2010 12:08:00 PM  

Salam ISA,
Ewaahhh, lelaki ngidam ...!!!
Bestnyer ...!!!

mahaza Wednesday, October 13, 2010 12:34:00 PM  

Kalau ada lalu kat Shah Alam singgah kat Pasar Seksyen 6 kat ruang legar ada jual keli salai dan daging salai. Tuan punya jual sendiri. Kenal lah jugak dgn tokeh ni sebab sama sama main volleyball..... rasanya enak... tinggal nak mask ajer.

mahaza Wednesday, October 13, 2010 1:04:00 PM  

Dr, ngidam ikan keli salai boleh tolong carikkan. Kalau ngidam nak tambah lagi satu tu yang susah nak tolong wakakaka

ISA Wednesday, October 13, 2010 6:27:00 PM  

Dr;

Kenapa...??? Lelaki tak boleh ngidam ke...???

ISA Wednesday, October 13, 2010 6:29:00 PM  

mahaza;

Terima kasih info tersebut.

Ngidam nak tambah satu lagi...??? Belum terfikir lagi... hahaha..

Anonymous,  Sunday, May 08, 2011 2:34:00 AM  

wa....nak balik ke malaysia hujung jun ni...ngidam juga nak pekena ikan keli salai masak cili padi....tolong beritahu alamat restoran kat kajang tu.....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP